بالابر پله x کاری از استودیو طراحی pearsonlloyd

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۸ / ۰۱ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۲۷۸ ، بازدید:۷۵۷

استودیو طراحی pearsonlloyd از بالابر پله x رونمایی نموده است.- تفکری برای پله های قرن بیست و یکم ، جایی که راحتی ، زیبایی و تجربه استفاده کننده، در اولویت قرار دارد. این راه حل پیشرفته ،به طراحی محصولی  که به لحاظ تاریخی از نظر مهندسی تولید شده ،کمک می کند.

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

 

 این بالابر، با علم به اینکه جمعیت فعلی 60 ساله و بالاتر ،هم از نظر طراحی آگاه هستند و هم از نظر فناوری با سواد تولید شده است.جهت برآورده ساختن نیازهای جسمی و عاطفی این قشر و تامین نیاز آنها به استقلال ،این بالابر راحت ، زیبا شکل گرفته که در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است.طراحی آن ارگونومیک، مدرن و جذاب است و آن را به یک گزینه مناسب برای هر خانه ای تبدیل نموده است.

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

 

فناوری ثبت اختراع پیشرفته ASL (تسطیح پیشرفته ترمز چرخشی) باعث می شود که صندلی و زیرپایی با هم بچرخند و فاصله های بهینه بین صندلی و راه پله  حفظ شده و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی سوار و پیاده شوند. مکانیسم تاشو اطمینان حاصل می کند که صندلی فضای کمی را اشغال می کند.

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

 

جریان x دارای بازوهایی است که جهت دسترسی آسان و راحتی هنگام نشستن و ایستادن ،کاملاً باز می شوند. برای استفاده از آن ، کاربران می توانند  ازکنترل این دسته ها که تا حد ممکن بصری طراحی شده اند ،استفاده کنند. جوی استیک را می توان با دست یا مچ دستکاری کرد و دکمه ها و چراغ های نشانگر قابل مشاهده و کار هستند. یک عملکرد مکالمه داخلی با امکان برنامه ریزی سه شماره تلفن،این امکان را فراهم می کند تا کاربران بتوانند با خانواده ، دوستان و تیم های پزشکی تماس بگیرند.

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

بالابر پله x کاری از استودیو طراحی  pearsonlloyd

بالابر پله x

بالابر پله x

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .