بررسی آثار و تجارب معماری در فضای مجازی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۰۳ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۴۳۵ ، بازدید:۵۵۳

وبینار تخصصی «معرفی آثار و تجارب معماری با موضوع خانه» به همت انجمن علمی معماری دانشگاه رازی برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، وبینار «معرفی آثار و تجارب معماری با موضوع خانه» با سخنرانی مهندس نیما کیوانی، کارشناسی ارشد معماری و مدیر دفتر معماری کیوانی و همکاران، با استفاده از بستر فضای مجازی، برگزار خواهد شد.

این برنامه تخصصی حوزه معماری، ساعت ۲۰چهارشنبه ۲۶خرداد، برگزارمی‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۳۰۴۲۳۰۹۷۱ در این وبینار شرکت کنند. این نشست علمی-پژوهشی با همکاری انجمن‌های معماری دانشگاه تربیت مدرس، بوعلی سینا، هنر تبریز، افریزکرمانشاه و انجمن‌های مرمت بناهای تاریخی دانشگاه ارومیه برگزار خواهد شد.

ورود به این نشست مجازی برای عموم علاقه‌مندان به حوزه معماری آزاد و ملزم به ثبت‌نام هستند.

 

نیما کیوانی، کارشناسی ارشد معماری , دفتر معماری کیوانی و همکاران , بستر فضای مجازی , بررسی آثار و تجارب معماری در فضای مجازی , بررسی آثار , تجارب معماری , فضای مجازی ,

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین ، کد خبر: 162684

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .