معرفی 10 مستند معماری شبکه نتفلیکس

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۳ / ۰۹ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۴۸۱ ، بازدید:۸۸۹۳

اگر اهل تماشای مستندهای معماری هستید، Netflix می تواند ابزاری عالی برای شیوه های متفاوت یادگیری باشد.شما می توانید از شنیدن داستان های متخصصان و توضیح کانسپتهای آنها ، یا از تورهای مجازی در ساختمانهای شاخص ،مطالب زیادی یاد بگیرید.در این مطلب 10 مستند معماری از  Netflix را به شما توصیه میکنیم.

 

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

1. Abstract: The Art of Design:

تمرکز کمتر بر دیسیپلین و دقت نظر بیشتر برفرآیند طراحی انتزاعی،این مستند به هنرمندانی می پردازد که هر یک با وجود داشتن زمینه های هنری متعدد در یک نکته اشتراک دارند:نیاز توامان به خلاقیت و کاربردی بودن.

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

2. خارق العاده ترین خانه های جهان (The World’s Most Extraordinary Homes):

این مجموعه شامل برندگان جایزه معماری پیر تیلور و بازیگر و علاقه مندان به املاک کارولین کوئنتین در سفرهایشان به نقاط مختلف برای کشف خارق العاده ترین خانه ها و خاص ترین های جهان است.

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

3.کوچکترین خانه های کشورها (Tiny House Nation):

یک نمایش واقعی با الهام از جنبش خانه های کوچک که در آن کارشناسان بازسازی John Weisbarth وZack Giffin به سراسر آمریکا سفر می کنند تا به خانواده هایی کهخانه هایی با مساحتی کمتر از 50متر مربع دارند ، کمک کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

4.طرح های بزرگ(Grand Designs):

کوین مک کلود ، طراح و مجری تلویزیونی بریتانیایی ، دربرنامه ای که در سال 1999 پخش می شد ، افرادی را معرفی می کرد که خانه های خود را به سطح جدیدی ارتقا داده و هر مرحله از برنامه های بلند پروازانه خود را از ابتدا تا انتها دنبال می کردند.

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

5.مینیمالیسم: مستندی درباره چیزهای مهم(Minimalism: A Documentary About the Important Things ):

این مستند مخاطبان را به تورهایی به خانه های مینیمالیستی و شیوه های زندگی هدایت می کند که توسط شخصیت های بسیار متفاوتی هدایت می شوند و همه در جستجوی معنایی غیر مادی از زندگی هستند.

مستند معماری شبکه نتفلیکس

 

6.طراحی داخلی شگفت انگیز(Amazing Interiors):

 

این نمایش واقعی آمریکایی شما را به تورهای داخلی خاص و سفارشی می برد که می توانند به عنوان موزه های نیمه وقت عمل کنند.

معرفی 10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

 

7.اسرار قلعه های بزرگ بریتانیا(Secrets of Great British Castles):

دان جونز ، مورخ انگلیسی ، مجموعه ای مستند را ارائه می دهد که تاریخ بزرگترین قلعه های بریتانیا را بررسی می کند. وی در مورد ساخت و سازها و کاربردها وساکنان این قلعه ها در طول سالها توضیح بیشتری داده است.

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 


8.اینجا بمانید(Stay Here):

در این مستند ،طراح Genevieve Gorder و متخصص املاک Peter Lorimer،به صاحبان املاک می آموزند که چگونه املاک خود را به گزینه های اجاره ای جذاب برای مسافران و بازدیدکنندگان تبدیل کنند تا درآمد بیشتری کسب کنند. 

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

 

9.رویاهای بزرگ فضاهای کوچک(Big Dreams Small Spaces):

متخصص فضای سبز بریتانیایی مونتی دان ، به علاقه مندان در سراسر بریتانیا کمک می کند تا باغهای رویایی خود را طراحی و ایجاد کنند. او به آنها مشاوره حرفه ای می دهد و در روند ساخت آنها کمک می کند.

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

 

10.چالش بزرگ طراحی داخلی(The Great Interior Design Challenge):

مسابقه  تلویزیونی طراحی داخلی بریتانیا با موضوع "بهترین طراحان داخلی آماتور بریتانیا". شرکت کنندگان تنها سه روز فرصت دارند تا کار خود را به پایان برسانند و هیئت داوران و صاحبان خانه را تحت تأثیر قرار دهند.

10 مستند معماری شبکه تفلیکس

معرفی 10 مستند معماری شبکه نتفلیکس

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: arch2o

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .