خودکاری با قابلیت تغییر شکل

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۳ / ۰۱ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۶۶۲ ، بازدید:۱۱۹۰

noah deledda هنرمندی که قوطی‌های آلومینیومی را برای خلق مجسمه‌های منحصربه‌ فرد خرد کرده و تغییر شکل می دهد، اکنون یک خودکار تغییر شکل یافته پیچیده طراحی کرده است.در نگاه اول، این قلم  مانند هر قلم دیگری با بدنه فلزی و یک کلاه پلاستیکی به نظر می رسد. با این حال، دکمه کوچک قرار گرفته در کنار آن به کاربران اجازه می دهد تا ظاهر آن را به طور کامل تغییر داده و یک طراحی چشم نواز با زیبایی هندسی قوطی خرد شده را نشان دهد.

خودکاری با قابلیت تغییر شکل

خودکاری با قابلیت تغییر شکل

 

 noah deledda  پس از کار بر روی مجسمه هایی از قوطی های متعدد، از دانش و تجربه خود برای ایجاد مجموعه "سوئیچ پن" استفاده کرد. قلم توپ جمع شونده با بدنه ای متغییر که از آلومینیوم ساخته شده ،ظاهری براق دارد.قیمت یک خودکار 8 دلار است، در حالی که بسته 5 تایی آن 38 دلار و بسته 10 تایی 72 دلار است.

خودکاری با قابلیت تغییر شکل

خودکاری با قابلیت تغییر شکل

خودکاری با قابلیت تغییر شکل

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .