نگاهی به داخل دفتر مرکزی 5 میلیارد دلاری اپل

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۲ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۶۷۷ ، بازدید:۲۹۶۸

Inside Apple's Insane $5 Billion Headquarters

نگاهی به داخل دفتر مرکزی 5 میلیارد دلاری اپل

دفتر مرکزی اپل که مجموعاً بیش از 5 میلیارد دلار هزینه دارد، یکی از گران ترین ساختمان های روی کره زمین است. ساخت این ساختمان 8 سال طول کشید و بیش از 5 سال صرف ساخت آن شد. این ساختمان توسط خود جابز طراحی شده است و دارای طرحی است که شبیه هیچ طراحی دیگری نیست. بیایید نگاهی به آنچه این ساختمان ارائه می دهد بیندازیم.

اطلاعات کلی

دفتر مرکزی اپل با نام "Apple Park" یک منظره دیدنی است. مساحت این ساختمان 176 هکتار است و در کمال تعجب بیش از 80 درصد آن به فضای سبز اختصاص یافته است. ساختمان اصلی رسماً حلقه نامیده می شود و دلیل خوبی دارد زیرا به خوبی به شکل حلقه است. در مرکز آن یک پارک سرسبز قرار دارد. پارکی در پارک اپل.
اپل پارک ممکن است یک طراحی فوق‌العاده آینده‌نگر داشته باشد، اما برنامه‌هایی برای ساخت آن در واقع در سال 2006 توسط استیو جابز، بنیانگذار اپل انجام شد.

 

 

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .