سخنرانی TED : ورزش های الکترونیکی و دوران جدید بازی ، James Hodge

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۷۰۷ ، بازدید:۶۸۹

سخنرانی TED : ورزش های الکترونیکی و دوران جدید بازی ، James Hodge

Esports and the New Era of Play

همانطور که مرز بین دنیای فیزیکی و دیجیتال محو می شود، مرز بین ورزش های دنیای واقعی و مجازی نیز محو می شود. جیمز هاج، فناوری‌گر داده‌محور، با چارچوب‌بندی مجدد درک ما از رقابت، توضیح می‌دهد که ورزش‌های الکترونیکی (مانند رانندگی مجازی ماشین‌های مسابقه فرمول 1) تا چه اندازه در تکرار شرایط ورزش‌های فیزیکی پیشرفت کرده‌اند و رقابت نخبگان را بیش از هر زمان دیگری قابل دسترس‌تر می‌کند. این واقعاً دوره جدیدی برای بازی است 

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .