استودیو معماری Saffar Studio

مجموعه: فرصت‌‌های شغلی ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۵ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۷۳۱ ، بازدید:۵۹۹


● فاز یک ( خلاق ، منضبط ، علاقه مند): آشنا به قوانین شهرداری و نظام مهندسی ، مسلط به مدلینگ و ترسیم صحیح و استاندارد نقشه های فاز یک  ، مسلط به نرم افزار رویت( الزامی ) و اتوکد ، با تجربه کار حرفه ای در دفاتر معماری به صورت تمام وقت، ترجیحا ساکن کرج.
● فاز دو ( متعهد ، خلاق ، هوشمند) : آشنا به قوانین شهرداری و نظام مهندسی ، مسلط به ترسیم با مدلینگ صحیح و استاندارد نقشه های فاز دو ، مسلط به نرم افزار اتوکد یا رویت ، با تجربه کار حرفه ای در دفاتر معماری به صورت تمام وقت نیمه وقت و پروژه ای ، ترجیحا ساکن کرج در صورت تمام وقت بودن.
طراح گرافیک ( خلاق ، متعهد ، علاقه مند) : مسلط به نرم افزار های ایلاستریتور و فتوشاپ، آشنا به نرم افزار ایندیزاین و افتر افکت آشنا با صنعت چاپ و بسته بندی.

● کار آموز گرافیک ( خلاق ، متعهد ، علاقه مند):مسلط به نرم افزار های ایلاستریتور و فتوشاپ ، آشنا به نرم افزار  ایندیزاین و افتر افکت .

● کار آموز معماری( خلاق ، متعهد ، علاقه مند):فارغ التحصیل رشته معماری، ساکن کرج، مسلط و آشنا به نرم افزارهای مرتبط معماری ( تسلط به رویت در اولویت است)، مسلط به ترسیم دیاگرام معماری و موشن دیاگرام .

■ لطفا پورتفولیو تصویری خود را تا تاریخ 30 تیرماه در فرمت pdf و با حجم حداکثر 15 مگابایت به آدرس میل ارسال کنید.

- ایمیل :  JOBSAFFARSTUDIO@GMAIL.COM
- اینستاگرام : @saffarstudio
- تماس : 02633420731

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .