The Futuristic Farms ، پایدارترین سیستم های کشاورزی

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۱۲ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۸۰۰ ، بازدید:۲۷۰

The Futuristic Farms ، پایدارترین سیستم های کشاورزی

کشاورزی کارآمد در هلند با 1/4 آب و پایدارترین سیستم های کشاورزی در جهان 20 برابر غذای بیشتری تولید می کند. این اولین قسمت از The Future of Food از Freethink است. 

در میان تغییرات آب و هوایی، جمعیت رو به رشد، و افرادی که بیشتر از مواد غذایی کمتر پایدار استفاده می کنند، چگونه دنیای آینده خود را تغذیه خواهیم کرد؟ پاسخ ممکن است افزایش منابع - زمین، آب و کارکنان - نباشد، بلکه بهبود کارایی تولید برای ایجاد کشاورزی پایدارتر محصولات است. سوال کلیدی: چگونه می‌توانیم مقدار غذایی را که تولید می‌کنیم افزایش دهیم در حالی که از منابع مشابه یا کمتر استفاده می‌کنیم؟

 

 

 

نقشه راه توسعه پایدار از سوی یک ابرقدرت غیرمنتظره:

وقتی نوبت به افزایش پایدار تولید کشاورزی می‌رسد، یک کشور کوچک تأثیر بسیار زیادی دارد. هلند با تعهد ملی برای تولید دو برابر مواد غذایی با نیمی از منابع، به رتبه دوم صادرکننده محصولات در جهان تبدیل شده است. همکاری نزدیک بین دولت، سازمان‌های علمی و صنایع غذایی منجر به نوآوری چشمگیر و کارایی شده است که در هیچ جای دیگر جهان بی‌نظیر است.

در یک مزرعه گوجه‌فرنگی در زمین‌های باز معمولی، می‌توان انتظار 4 کیلوگرم محصول در هر متر مربع را داشت. در یک گلخانه با فناوری پیشرفته در هلند، این تعداد تا 80 کیلوگرم محصول در هر متر مربع با 4 برابر آب کمتر تولید می کند. این یک بهبود 20 برابری در خروجی است! و این فقط گوجه فرنگی نیست - هلندی ها در تولید فلفل قرمز، فلفل سبز و خیار (بر اساس عملکرد در هر مایل مربع) رتبه اول را در جهان دارند. با حفظ و نگهداری مواد غذایی پایدار به عنوان دو مورد از مهم ترین مسائل جهانی، آیا سایر کشورها می توانند رویکرد آنها را برای کمک به نجات زمین تقلید کنند؟

شیوه های کشاورزی پایدار که توسط هوش مصنوعی هدایت می شوند

پایداری ناشی از چیست؟ فناوری پشت این گلخانه‌ها امکان کنترل شدید آب، نور، دما و CO2 را فراهم می‌آورد که همه آنها به خوبی تنظیم و بهینه شده‌اند. آزمایش مداوم بر روی متغیرهای بی‌شماری چیزی است که این امکانات را هدایت می‌کند و می‌تواند آینده سیستم‌های غذایی پایدار سیاره ما باشد. آزمایش‌ها می‌توانند به سادگی مقایسه رنگ‌های مختلف LED برای افزایش تحمل در برابر آفات یا به اندازه یک هواپیمای بدون سرنشین پروانه‌کش پیشرفته باشند.

علاوه بر این، فناوری سازگار با محیط زیست به سادگی بهتر می شود. بیشتر و بیشتر، کشاورزی کارآمد در حال خودکار شدن است و از هوش مصنوعی برای یافتن شرایط بهینه استفاده می کند. با یادگیری رفتار گیاهان، کامپیوترهای آب و هوایی می توانند شرایط را بسیار بهتر از انسان تنظیم کنند.

مقیاس پذیری کشاورزی کارآمد: همه چیز درباره اشتراک دانش است

هلند فقط به فکر هلند نیست. این مبتکران علاوه بر استفاده از فناوری به روش های کارآمد، در حال بررسی چگونگی استفاده از یافته های خود در مقیاس بزرگتر هستند. به عنوان مثال، گلخانه های آنها از آب و هوای سراسر جهان به منظور بهینه سازی رشد در خارج از کشور الگوبرداری می کنند. به عنوان مثال، همانطور که آنها در مورد آنچه در کلمبیا بهینه است یاد می گیرند، می توانند آن دانش را انتقال دهند و به ایجاد سیستم های غذایی پایدار در سراسر زمین کمک کنند. این سطح از تفکر کلان می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد زیرا ما با گرم شدن کره زمین و تغییرات آب و هوایی - یکی از بزرگترین چالش های جامعه در سال های آینده مقابله می کنیم.

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .