ورودی پارک ملی Jiuzhai Valley ، اثر تیم معماری مؤسسه D-R دانشگاه Tsinghua

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۰۲ / ۱۴۰۲ ، شناسه: ۴۸۰۶ ، بازدید:۲۹۵

 

این پروژه  در سایت میراث جهانی Jiuzhaigou واقع شده است و به دنبال تبدیل شدن به یک نقطه عطف جدید برای منطقه و گردشگری است . این پروژه بررسی می کند که چگونه ساخت و ساز مصنوعی می تواند نقاط دیدنی طبیعی را در خود جای دهد. الزامات توابع متنوع گردشگری را برآورده می کند در حالی که حداقل تأثیر زیست محیطی بر سایت میراث جهانی دارد. زبان معماری کلی آیرودینامیک، سایت مثلثی باریک را به آرامی می‌وزاند، و مرکز بازدیدکننده را با یک فرم منحنی گسترده و صاف می‌پوشاند، که از طریق هدایت زمین پیوسته و شکل ساختاری آن، کوه‌های اطراف را از نظر فضایی بازتاب می‌دهد. این پروژه به لطف یک ساختمان پویا که هنوز عمیقاً در فرهنگ بومی محلی ریشه دارد، معنای جدیدی به "معماری برگرفته از فرم زمین" می دهد.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .