اقامتگاه دانشجویی Shipping-container micro homes , اثر تیم طراحی Fraser Brown MacKenna Architects , بریتانیا

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۱۰ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۸۲۲ ، بازدید:۴۳۹

دراین پست با شبکه هنر و معماری همراه باشید تا نگاهی به اقامتگاه دانشجویی Shipping-container micro homes , اثر تیم طراحی Fraser Brown MacKenna Architects , بریتانیا ، داشته باشیم ... این اقامتگاه متشکل از خانه های کوچک کانتینری حمل و نقل با بام های سبزاست . 

معماران Fraser Brown MacKenna Architects ، مجوز برنامه ریزی برای توسعه خانه های کوچک ساخته شده از کانتینرهای حمل و نقل با سقف سبز در آیلسبری، انگلستان را دریافت کرده است.  Gatehouse Road یک طرح مسکن ارزان قیمت است که بخشی از یک سری طرح‌های بازسازی برای مکان‌های کم استفاده متعلق به Vale of Aylesbury Housing Trust است. در حال حاضر سایت توسط گاراژ اشغال شده است.

 

اقامتگاه دانشجویی , Shipping-container micro homes , تیم طراحی , Fraser Brown MacKenna Architects , بریتانیا , معماری انگلستان , انگلستان , مسکن دانشجویی , کانتینرهای حمل و نقل , مسکن , بام های سبز خانه های کوچک , مسکن اجتماعی , مسکن ارزان قیمت

 

فریزر براون MacKenna Architects (معماران FBM) خانه ای به مساحت 26.2 متر مربع طراحی کرده است که می تواند در داخل هر ظرف مکانی قرار گیرد. استودیوهای یک خوابه به عنوان مسکن اجتماعی یا خوابگاه دانشجویی اجاره داده می شود.

با توجه به استودیوی معماری، کانتینرهای حمل و نقل بازیافتی برای این پروژه انتخاب شدند تا هزینه ها را پایین نگه دارند و امکان پیش ساخته در خارج از محل را فراهم کنند، در حالی که استفاده مجدد از سازه های موجود مزایای زیست محیطی دارد.

 

اقامتگاه دانشجویی , Shipping-container micro homes , تیم طراحی , Fraser Brown MacKenna Architects , بریتانیا , معماری انگلستان , انگلستان , مسکن دانشجویی , کانتینرهای حمل و نقل , مسکن , بام های سبز خانه های کوچک , مسکن اجتماعی , مسکن ارزان قیمت

 

کانتیر ها با چیدمان خاص چیده می شوند و به تدریج از یکدیگر عقب می نشینند تا یک منطقه باز خصوصی در جلوی هر تک واحد ایجاد کنند. در داخل هر کانتینر در قالب خانه‌های کوچکی که به صورت خطی چیده شده‌اند، با یک قسمت نشیمن و آشپزخانه در جلو، یک حمام جداگانه و یک اتاق خواب در عقب و ایوان ها در دو انتها قرار گرفته اند. عایقکاری دیوارها، سقف و کف کانتینرهای حمل و نقل، همراه با شیشه دوجداره در هر دو انتها سبب می شود تا انتشار گازهای گلخانه ای جلوگیری و همچنین هزینه قبوض گرمایشی کم گردد .

شرکت FBM Architects در سال 1991 توسط سایمون فریزر، آنگوس براون و مارتین مک کنا تأسیس شد. این روش قبلاً از کانتینرهای حمل و نقل برای یک کافه پاپ آپ در دانشگاه کینگستون استفاده می کرد. در دسترس بودن و طراحی ذاتاً مدولار آنها، کانتینرهای حمل و نقل را به گزینه ای محبوب برای سازه هایی تبدیل می کند که باید سریع و ارزان جمع شوند.

لندن قرار است بلندترین ساختمان کانتینری حمل و نقل جهان را دریافت کند - یک بلوک اداری 9 طبقه که توسط Patalab Architecture طراحی شده است - و دیکسون جونز اخیراً فضای رویدادی را برای ادینبورگ پیشنهاد کرده است که از انبوهی از کانتینرهای قرمز روشن ساخته شده است.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .