خانه ساحلی Australian Beach ، اثر تیم طراحی Lachlan Shepherd Architects

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۰۱ / ۱۴۰۲ ، شناسه: ۴۸۵۴ ، بازدید:۵۵۵

خانه ساحلی Australian Beach ، اثر تیم طراحی Lachlan Shepherd Architects

این خانه متعلق به یک زوجو فرزاندانشان می باشد که سایت پروژه مشرف به زمین گلف و ساحل Jan Juc می باشد . شوهر و فرزندان موج سواران مشتاق هستند ، بنابراین بخشی از نیاز و طرح این بود که با اقیانوس ارتباط برقرار کنند و بر استراحت های خانه خود نظارت کنند، اما در هنگام بازگشت جنبه های عملی مانند دوش و کمد خشک کن لباس مرطوب نیز داشته باشند. خانه باید مستحکم باشد تا در برابر محیط شور و خشن ساحلی و زمستان های سرد و تابستان های گرم مقاومت کند. لاچلان شپرد با دقت رنگ بندی و روکش چوبی را برای این خانه ساحلی انتخاب کرد. شیشه‌های رنگی خیره‌کننده به مالکان این امکان را می‌دهد تا از منظره اقیانوس خود لذت ببرند، بدون اینکه احساس کنند هرکسی می‌تواند آنها را ببیند.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .