اینستالیشن Kitchener ، اثر تیم طراحی معماری Dubbeldam ، کانادا

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۰۲ / ۱۴۰۲ ، شناسه: ۴۸۹۵ ، بازدید:۳۴۶

همکاران طراحی : Heather Dubbeldam, Scott Sampson, Courtney Ho, Krystal Kramer
طراحی داخلی : Dubbeldam Architecture + Design
عکس : Riley Snelling

 

در این پست با شبکه هنر و معماری ستاوین ، همراه باشید تا نگاهی به اینستالیشن ، اثر تیم طراحی معماری Dubbeldam ، کانادا ، Kitchener ،Ontario  داشته باشیم ... این طرح با استفاده از 8000 قطعه دیسک نیمه شفاف ساخته شده است که بیانی شاعرانه به فضا می بخشد . ارتفاع ساختار ، سه طبقه می باشد و قطعات رنگی ، از 650 کابل آویز می باشند . همانطور که مردم در دو سطح در داخل و اطراف فضا حرکت می کنند، کابل های عمودی به آرامی تاب می خورند ، الگوهای مختلف را می توان از منظرهای مختلف مشاهده کرد و با هر زاویه یک تجربه حسی جدید ارائه کرد - چه از بیرون، چه از پایین و چه در مجاورت طبقه بالا، بازدیدکنندگان می توانند به روش های منحصر به فردی با نصب درگیر شوند.

 

اینستالیشن , installation , هنر چیدمان , lobby atrium , معماری , Architecture , طراحی , Design , اینستالیشن آرت , Interior Design , طراح داخلی ,

 

کنتراست ایجاد شده توسط دو انتهای طیف رنگ از طریق شیب بین آنها ملایم تر می شود: قرمز گرم و آبی سرد با مبلمان لابی که به طور خاص برای هماهنگی با رنگ های آبی نصب شده اند، ادغام می شوند و طنین انداز می شوند. عناصر کوچک قطره ای شکل، دیسک های به ظاهر شناور را برابر حرکات اضافی کنترل می کنند و وزن آن ها لایه هایی از خطوط مستقیم را ایجاد می کند.

 

اینستالیشن , installation , هنر چیدمان , lobby atrium , معماری , Architecture , طراحی , Design , اینستالیشن آرت , Interior Design , طراح داخلی ,

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .