کونگو کوما , طراحی آکادمی هنر چین

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۵ / ۰۷ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۰۴۸ ، بازدید:۳۸۵۲

 
طراحی و ساخت موزه ملی آکادمی هنر چین در شهر هانگزو چین به اتمام رسیده است.
 

مجموعه ساختمان‌‌های این موزه ویژه جمع آوری، نگهداری و بازسازی قطعات هنری و ارزشمند کشور چین طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند و نقش مهمی را در زمینه تحصیلات هنری این کشور خواهند داشت.

کونگو کوما , طراحی آکادمی هنر چین , طراحی , هنر چین , آکادمی هنر , چین  , ستاوین , رویداد های معماری

کنگو کوما یکی از شناخته‌شده‌ترین معماران معاصر، در طراحی موزه به محیط و بافت منطقه توجه ویژه‌ای داشته و سعی او بر این بوده که ساختمان‌ها مزاحمتی برای فضای سبز محیط ایجاد نکنند.

برای این منظور، از تایل‌های  قدیمی برای پوشاندن سقف این بنا استفاده شده استفاده شده تا ساختمان موزه مانند یک بخش کوچک محلی به نظر آید.علاوه بر سقف در نما نیز این تایل‌ها به کار رفته و توسط سیم‌های فلزی بر روی سازه نگه داشته شده‌اند. وجود این تایل‌ها بر روی نما بازی نور و سایه زیبایی را در معماری داخلی موزه به وجود می‌آورند؛ هم‌چنین منظره‌های خارج ساختمان را برای داخل مجموعه کنترل کرده و داخل یک قاب قرار می‌دهند.

کونگو کوما , طراحی آکادمی هنر چین , طراحی , هنر چین , آکادمی هنر , چین  , ستاوین , رویداد های معماری

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .