افتتاح مرتفع‌ترین هتل جهان در شانگهای چین ؛ ۶۰۰ متر بالاتر از زمین

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۰۴ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۴۵۳ ، بازدید:۷۷۷

جی هتل برج شانگهای که بر فراز دومین آسمانخراش بلند جهان ساخته شده، با ۱۶۵ اتاق در فاصله حدود ۶۰۰ متری زمین در کلانشهر و قطب اقتصادی چین افتتاح شد. به گزارش گروه معماری هنرآنلاین: این هتل لاکچری پنج ستاره بالاترین مکان آسمانخرش ۱۲۸ طبقه برج شانگهای است و ۱۶۵ اتاق از جمله ۳۴ سوئیت فوق‌اشرافی دارد. تمام اتاق‌های جی هتل مشرف بر منطقه جدی اقتصادی شهر شانگهای است و چشم‌اندازی ازلی و ابدی دارد.

 

مرتفع‌ترین هتل جهان در شانگهای چین افتتاح شد ؛ ۶۰۰ متر بالاتر از زمین , مرتفع‌ترین هتل جهان , شانگهای , چین , ۶۰۰ متر , برج شانگهای , هتل گیوورا , هتل , طراحی هتل ,

 

برج شانگهای با ۶۳۲ متر دومین آسمانخراش بلند جهان است و فقط ۱۹۶ متر از برج ۸۲۸ متری الخلیفه در امارات کم دارد. تمام مهمانان جی هتل از خدمات پیشخدمت شبانه‌روزی بهره می‌برند و به استخر شنا و مرکز بدنسازی هم دسترسی خواهند داشت که به ترتیب در طبقه‌های ۸۴ و ۸۵ برج شانگهای قرار گرفته است. این هتل هفت رستوران و کافه هم دارد.

اشرافی‌ترین اتاق جی هتل موسوم به سوئیت شانگهای در طبقه ۹۸ قرار دارد و در مساحت ۳۶۰ مترمربعی آن امکاناتی چون سالن پذیرایی، سالن مطالعه، آشپزخانه و حتی مرکز فیزیوتراپی در نظر گرفته شده است. گرچه هنوز قیمت اتاق‌های جی هتل اعلام نشده اما ارزان‌ترین آن ۳۶۰۱ یوان (۵۵۷ دلار) و گران‌ترین ۶۷۶۲۸ یوان (حدود ۱۰ هزار دلار) برای یک شب است.

 

مرتفع‌ترین هتل جهان در شانگهای چین افتتاح شد ؛ ۶۰۰ متر بالاتر از زمین , مرتفع‌ترین هتل جهان , شانگهای , چین , ۶۰۰ متر , برج شانگهای , هتل گیوورا , هتل , طراحی هتل ,

 

جی هتل با اینکه بر فراز یک آسمانخراش ۶۳۲ متری بنا شده اما نمی‌تواند عنوان رسمی مرتفع‌ترین هتل جهان را از هتل گیوورا در دبی بگیرد. نام این هتل ۳۵۶ متری در ۲۰۱۸ وارد کتاب رکوردهای گینس شد و رکورد پیشین را که در اختیار هتل ماریوت دبی بود یک متر بیشتر کرد. البته هتل مارینا سال آینده در دبی افتتاح می‌شود و با ۳۶۰ متر بلندترین هتل جهان خواهد بود.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 163381

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .