UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۰۸ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۰۹۸ ، بازدید:۴۵۷۵

همه ساله گوشی ها پیشرفت میکنند در حالی که شارژر های آن ها همیشه چند قدم از آنها عقب تر هستند.UsBiDi ساخته شده تا با صرفه جویی در باطری و زمان، پیشرفتی نزدیک به پیشرفت تلفن های هوشمند داشته باشد.

 

UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

 

این شارژر نه تنها با سرعت 2 برابر، گوشی شما را نسبت به بقیه شارژر ها شارژ می کند، بلکه برای ماندگاری باطری دستگاه شما زمانی که شارژ گوشی شما کامل می شود،به طور خودکار شارژر قطع می شود.این دستگاه هم برای گوشی های اپل و هم برای گوشی های اندروید ساخته شده است.

 

UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

 

زمانی که گوشی خود را به کامپیوتر خود متصل می کنید به علت بازگذاری اطلاعات بر روی کامپیوتر سرعت شارژ شدن بسیار پایین می آید .در حالی که با این دستگاه می توانید با زدن یک دکمه بارگذاری را به طور کامل متوقف و گوشی خود را مانند حالت عادی شارژ کنید.

 

UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

UsBidi فوق العاده ترین شارژر جهان

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: kickstarter

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (پرهام بهروش)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .