فراخوان جشنواره ملی عکس با موضوع , معماری , شهر و فرهنگ

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۲ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۱۹۱ ، بازدید:۳۳۷۸

جشنواره ملی عکس با موضوع ˝معماری، شهر و فرهنگ˝ برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت اصلی تأثیرات متقابل معماری بر فرهنگ شهری با عنوان "معماری، شهر، فرهنگ" و با هدف ایجاد نگاه خلاق و پویای جوانان به فرهنگ شهری از دریچه چشم معماری و سازه‌های شهری اعم از ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و یا اقتصادی در دو محور اصلی برگزار می‌شود.

 

فراخوان , جشنواره ملی , عکس , موضوع  , معماری , شهر و فرهنگ , فراخوان جشنواره ملی عکس , معماری , شهر , فرهنگ , ستاوین , رویداد , اخبار , معماری

 

عکاسی معماری با موضوع " معماری، شهر فرهنگ (آثار و بناهای قدیمی و جدید معماری، معماری داخلی، جزییات و نقوش بناها، دیتیل‌های معماری، نورپردازی در معماری، موقعیت بناها و ویژگی معماری در زندگی شهری، مناظر شهری از دیدگاه معماری (، همچنین عکاسی معماری در شب با نگاهی خلاقانه به نورپردازی محیطی، سیمای شبانه شهرها و برجسته کردن عناصر ویژه معماری در شب محورهای این جشواره را تشکیل می‌دهند.

پذیرش آثار برای حضور در این جشنواره تا ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت.همچنین داوری آثار دی ماه و مراسم اختتامیه و اعلام نتایج ۵ اسفند ماه خواهد بود.

هاشم جوادزاده دبیر علمی و عضو داوران این رویداد است. همچنین عطاء الله امیدوار، ابراهیم حقیقی، حمیدرضا گیلانی فر و سیاوش مقصودی به عنوان دیگر داوران این جشنواره معرفی شده‌اند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشترمی توانند به وب سایت رسمی مسابقه به نشانی www.axshahr.ir مراجعه کنند.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .