آجر و داده، تجربه‌ی بین‌المللی معماری در عصرِ اطلاعات ، کانون هم‌اندیشی معماری مشهد

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۲ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۰۲ ، بازدید:۳۷۳۱

ضیافتِ نهم: آجُـــر و داده / تجربه‌یِ بین‌المللیِ معماری در عصرِ اطلاعات

 

درباره‌ی ضیافت:
در این سخنرانی، آرش عادل به بیان و ارائه‌ی مجموعه‌ای از پژوهش‌ها و پروژه‌هایی جهانی که در فرایند طراحی آن همکاری کرده است، می‌پردازد. این سخنرانی شامل معرفی علاقه‌ی او به طبیعت میان‌رشته‌ای فعالیت‌های معاصر و نقش پژوهش طراحی در ارتقای حرفه‌ای است. افزون بر این، او بیان خواهد کرد که معماری می‌تواند طیف گسترده‌تری از فرصت‌ها را با به‌کارگیری روش‌‌های ریاضی‌وار در طراحی و اجرای طرح‌های پیچیده‌ی معماری در آغوش بگیرد. این سخنرانی برخورد و تداخل معماری/شهرسازی معاصر با فن‌آوری اطلاعات، ریاضیات و تولید دیجیتال را برجسته خواهد کرد.

 

آجر و داده , تجربه‌یِ بین‌المللیِ معماری در عصرِ اطلاعات , کانون هم‌اندیشی معماری مشهد , آجر , داده , تجربه‌یِ بین‌المللیِ معماری , عصرِ اطلاعات , کانون هم‌اندیشی , معماری مشهد , ستاوین

 

درباره‌ی سخنران:
[arash_adel_192_200] آرش عادل معمار، پژوهشگر و استاد معماری است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی معماری از دانشگاه هاروارد (۱۳۸۹) و مدرک کارشناسی ارشد طراحی شهری را از دانشگاه تهران (۱۳۸۷) دریافت کرده است. او ارائه‌ی استودیوهای طراحی، همایش‌ها و کارگاه‌های طراحی ریاضی‌وار متعددی را در آمریکا و خارج از آن به عهده داشته است. سال تحصیلی ۱۴-۲۰۱۳، او استاد مدعو معماری در دانشگاه برکلی و دارنده‌ی کرسی پژوهش معماری ولر (Weller) در دانشگاه ایالتی واشنگتن بود. او همچنین منتقد مهمان در چند دانشگاه مشهور از جمله دانشگاه هاروارد، دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس بوده است.
تجربه حرفه‌ای او شامل پروژه‌های کوچک تا بزرگ‌مقیاس در اروپا، چین، خاورمیانه و شمال امریکا است. کارهای حرفه‌ای او بارها تقدیر شده و در نشریات جهانی نیز منتشر شده است. او سابقه‌ی تدریس در موسساتی مانند %D

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: شبکه معماری ایران (ستاوین)

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .