فراخوان طراحی لوگوی پایتخت فرهنگی جهان اسلام

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۹ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۶۲ ، بازدید:۳۱۱۹

آیسسکو (ISESCO) (نهاد فرهنگی، علمی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی) مشهد را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ انتخاب کرده است.برگزاری این رویداد مهم برای شهر مقدس مشهد و کشور ایران، فرصتی را فراهم می‌کند که از طریق آن ضمن توسعه و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مخاطبان خود را در گستره جهانی از طریق صورت بندی و ارسال پیام‌های فرهنگی و هنری، با تمدن و فرهنگ ایرانی-اسلامی آشنا سازد.

 

فراخوان طراحی لوگوی پایتخت فرهنگی جهان اسلام

 

 دبیرخانه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مشهد۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام، با همکاری معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و استانداری خراسان رضوی، در نظر دارد طراحی نشانه (لوگو) برای این رویداد مهم بین المللی را به مسابقه بگذارد.

کمیته داوران این مسابقه را آیدین آغداشلو، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، صداقت جباری و اصغر کفشچیان مقدم تشکیل می‌دهند، دبیر اجرایی و هنری مسابقه نیز به عهده مجتبی آقایی سربرزه است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق سایت اینترنتی دبیرخانه به نشانی http://www. jvhonar. ir و یا http: //www. artonlines. com/mashhad۲۰۱۷ به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

به ۸ اثر برگزیده این جشنواره جوایزی به شرح زیر اهدا می‌شود:

رتبه اول ۱۰ سکه بهار آزادی و لوح افتخار

رتبه دوم ۵ سکه بهار آزادی و لوح تقدیر افتخار

رتبه سوم ۳ سکه بهار آزادی و لوح افتخار

رتبه‌های چهارم تا هشتم ۱ سکه بهار آزادی و لوح تقدیر

همچنین گروه داوری از میان آثار رسیده به این مسابقه حداکثر ۱۰۰ اثر را برای نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب می‌کنند که علاوه بر آن به هر یک از این آثار معادل معادل ۲ میلیون ریال هدیه اهدا می‌شود.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: khabarfarsi

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .