مگاسیتی‌های آینده در تصویرسازی طراح روس

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۳ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۲۱۲ ، بازدید:۲۴۱۹

یک طراح روس طرح‌های زیبایی از آینده معماری و شهرسازی در آینده را خلق کرده است.

 

مگاسیتی‌های آینده در تصویرسازی طراح روس

 

یووگنی کازانتسف تصویرگر و هنرمند عرصه دیجیتال ، طرح‌های زیبایی از آینده معماری، شهرسازی و معابر عمومی و تکنولوژی ارائه کرده است.

تصاویر و اسکیس های وی شهرها و یا مگاسیتی های عظیمی را به نمایش گذاشته که از تکنولوژی‌های پیشرفته برای حمل و نقل، مصارف درمانی، فضاهای ورزشی، صنعت و زیبایی شناسی طبیعی بهره برده است. در یکی از این کانسپت ها مشاده می‌کنیم که ماشینی عظیم در حال کاشت درخت و افزایش پوشش گیاهی در جنگل است.

در شیوه کار یووگنی هیچ نقطه خاص زمانی از وضعیت انسان‌ها در آینده وجود ندارد. برخی از کانسپت های او ممکن است تا 10 سال آینده امکان پذیر باشد و برخی دیگر 100 یا 200 سال بعد.داشتن چنین ذهن خلاق و فعالی در اشخاص کمی وجود دارد که بتوانند با ساده‌ترین ابزار تصویری از آینده را به نمایش بگذارند. 

 

مگاسیتی‌های آینده در تصویرسازی طراح روس

 

مگاسیتی‌های آینده در تصویرسازی طراح روس

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .