اولین چمدان هوشمند،تاشو و مستحکم جهان

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۱۱ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۴۲۲ ، بازدید:۵۵۰۶

Christian Cook ،بنیانگذار Néit،به دلیل سرخوردگی از سفر و زندگی در فضاهای کوچک شهری ،که باعث می شد،هیچ فضای اضافی برای نگهداری از چمدان نداشته باشد،به طراحی چمدانی تاشو ،با قابلیت آویزان نمودن ترغیب شد.

 

اولین چمدان هوشمند،تاشو و مستحکم جهان

 

نتیجه این تفکر ،طراحی دوچمدان Néit Hold و Néit Cabin است ،هر دوچمدان تاشو بوده و کاملا مسطح می شوند و  همچنین دارای ردیاب GPS می باشند، که از طریق نرم افزاری امکان ردیابی چمدان را فراهم می کند،بنابراین دیگر لازم نیست نگران گم شدن چمدان خود باشید.

 

اولین چمدان تاشو و هوشمند دنیا

 

اولین چمدان هوشمند،تاشو و مستحکم جهان

 

این چمدان دارای دستگیره ای است که به راحتی امکان آویزان شدن از کمد لباس را در زمانی که مورد نیاز نیست فراهم می کند. 

 

اولین چمدان هوشمند،تاشو و مستحکم جهان

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .