هنرمندان در رویداد هنری ، بهارستان

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۴۵ ، بازدید:۴۴۹۹

بیش از 450 هنرمند رشته‌های مختلف هنری این روزها آثار خود را در رویداد هنری ˝بهارستان˝ برای ارائه در ایام نوروز در سطح شهر تهران آماده می‌کنند.

 

هنرمندان , نوروز , هنرمند , رویداد هنری , بهارستان , ایام نوروز , شهر تهران , نوروز 95 , عید نوروز , سال نو , بهار جدید , نوروز بهار

 

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران؛ سالانه هنرهای شهری بهار تهران، این روزها در حال برگزاری است و 486 هنرمند نقاش، مجسمه‌ساز، گرافیست و هنرهای محیطی آثار خود را برای ارائه در ایام نوروز در سطح شهر تهران آماده می‌کنند.

سازمان زیباسازی شهر تهران، در راستای اهداف و فعالیت‌های خود در زمینه هنرهای شهری، همزمان با اجرای طرح پیشواز بهار توسط شهرداری تهران، رویداد هنری بهارستان (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) را برگزار می‌کند. در این طرح هنرمندان رشته‌های هنری به ویژه هنرمندان تجسمی با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و پیشنهادی خود در این رویداد هنری مشارکت دارند.

بر همین اساس در بخش نقاشی دیواری رویداد "بهارستان" 94 هنرمند مشغول ارائه آثار خود در 22 منطقه شهر تهران هستند. در بخش گرافیک آثار 44 هنرمند که به شیوه کارگاهی به خلق اثر پرداخته‌اند در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران ارائه می‌شوند.

در بخش مجسمه‌سازی و هنرهای محیطی نیز 157 هنرمند آثار خود را در خیابان ولیعصر از میدان راه آهن تا میدان تجریش، بلوار کشاورز و خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب ارائه خواهند کردند. بخش تخم مرغ‌های نوروزی نیز با حضور 191 هنرمند در بوستان‌های نوروز، باغ فردوس، پارک شهر، پارک ملت و پارک لاله انجام خواهد شد.

لازم به یادآوری است، رویداد هنری "بهارستان" (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) ، همزمان با ایام نوروز 1395 در تهران برگزار می‌شود و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .