اتاق خواب کپسولی

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۴ / ۰۷ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۹۶۵ ، بازدید:۴۲۶۷

کمپانی سازنده فضاهای خواب کپسولی در لندن ،مجموعه ای از این سبک فضاهای خواب را با نام Podtime برای مدیران خسته ارائه نموده است.این اتاقهای خواب کپسولی با دو هدف طراحی شده اند:1.بهبود سلامتی و کارایی افراد در محیط کار از طریق چرت زدن و استراحت کوتاه مدت 2.کمک به داشتن خواب راحت شبانه

 

اتاق خواب کپسولی

 

همچنین در مورد این محصول با کمپانی چینی GalaxyStar قراردادی بسته شده تا سبک جدیدی از اتاقهای هتلی را شاهد باشیم که البته به صورت آزمایشی اولین هتل در مسکو راه اندازی شده است.این سیستم قادر خواهد بود فاصله خالی میان خوابگاه ها و اتاقهای کوچک هتلی را پر کند.امکانات این فضا شامل تخت خواب دونفره به همراه فضایی برای جای دادن چمدان،تلویزیون توکار،پلی استیشن،سیستم روشنایی،پریز برق و قابلیت ورود به فضا از بغل ویا قسمت جلویی می باشد.

 

اتاق خواب کپسولی

اتاق خواب کپسولی

اتاق خواب کپسولی

اتاق خواب کپسولی

اتاق خواب کپسولی

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: beautifullife و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .