مونومان چندمنظوره شهری در مهد تمدن چین

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۵ / ۱۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۲۲۱۷ ، بازدید:۲۵۸۴

یک مجتمع چندمنظوره شهری در مهد تمدن چین ساخته می‌شود.

 

مونومان چندمنظوره شهری در مهد تمدن چین

 

طرح پیشنهادی یک شرکت معماری مستقر در آلمان در یک مسابقه بین المللی در ژنگ ژو، چین برنده این پروژه چندمنظوره شد. ژنگ ژو مهد تمدن کشور چین محسوب می‌شود.

مجتمع چند منظوره مذکور از 5 برج با ارتفاعات مختلف به دور یک حلقه تشکیل شده، که در واقع طراحی کلی آن با نگاه و الهام از کوه‌های اطراف شهر بوده است. لازم به ذکر است که این مجتمع دارای امکاناتی چون دفاتر اداری، آپارتمان ها، هتل، فضاهای تجاری و فضاهایی به منظور صرف اوقات فراغت ساکنان است.

محوطه میانی مجتمع که با برج‌ها محاصره شده، باعث ایجاد فضایی جمعی و خصوصی شده است و طراحی نمای شیشه ای پروژه موجب می‌شود تا در تاریکی شب همانند فانوس در منطقه نمایان شود. 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .