برج پانوراما در جنگل‌های دانمارک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۴ / ۰۴ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۳۵ ، بازدید:۲۷۷۴

ساخت یک برج در جنگل‌های دانمارک چشم‌اندازهای طبیعی منحصربفردی برای گردشگران فراهم کرده است.

 

برج پانوراما در جنگل‌های دانمارک

 

برج مشاهده سازه‌ای مارپیچی در جنگل‌های جنوبی دانمارک است که بازدیدکنندگان را با چشم‌اندازهای جنگل، دریاچه و تالاب منطقه روبه‌رو می‌کند.

این برج منطقه را به گردشگاهی پر بازدید تبدیل کرده است. وسعت آن 600 متر مربع با ارتفاع 45 متر است و به صورت سطح شیب‌دار و یک پارچه قابل دسترس برای عموم است.

برای ساختار سازه از فولاد استفاده شده است .مسیر این برج به دو معبر تقسیم می‌شود. مسیری در بالا که به نوک برج منتهی می‌شود و از قدیمی‌ترین بخش جنگل عبور می‌کند و مسیر دیگر در پایین که از بین درختان عبور می‌کند و به برج می‌رسد.

 فرم کلی این برج استوانه‌ای به صورت منحنی، کمر باریک، پایه بزرگ و دارای تاج است که این فرم، پایداری مناسبی را ایجاد کرده و در ادامه فضای بزرگ‌تری به منظور مشاهده پلت فرم فراهم می‌کند.

 

برج پانوراما در جنگل‌های دانمارک

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .