مسواک اتوماتیک، برای تمیز کردن دندان های شما 10 ثانیه وقت لازم دارد.

مجموعه: تکنولوژی ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۴ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۴۷ ، بازدید:۳۸۵۱

مسواک آما، نام مسواک اتوماتیکی است که برای تمیز کردن دندان های شما تنها 10 ثانیه زمان لازم دارد. 

 

مسواک اتوماتیک

 

این مسواک دارای کانال های داخلی میکرو است که خمیردندان را بین دندان های شما پخش می کند. این قطعه از سیلیکون آنتی باکتریال ساخته شده است که 99.99% باکتری ها را از بین می برد و با چینش سه بعدی دندانه هایش که در دو طرف آن قرار دارند، دندان های شما را کاملا تمیز می کند. این قطعه را می توان با آبکشی معمولی که برای مسواک های معمولی هم انجام می دهید، تمیز کنید.

 

مسواک اتوماتیک

 

مسواک آما، در ده ثانیه دندان های شما را تمیز می کند و سطح آنرا به مدت بیشتری نسبت به مسواک های معمولی تمیز نگه می دارد. اگر 120 ثانیه دندان هایتان را با مسواک معمولی مسواک بزنید (چه مسواک شارژی و چه مسواک معمولی) هر دندان به مدت 1.25 ثانیه مسواک خواهد خورد (با توجه به اینکه هر شخص 32 دندان و هر دندان سه سطح دارد). مسواک آما، تمام سطوح دندان های شما را به مدت 10 ثانیه مسواک می زند. این به این معنا است که هر سطح دندان 8 برابر بیشتراز مسواک های معمولی مسواک زده می شود در حالیکه کل زمان مسواک زدن 12 برابر سریع تر می شود.

 

مسواک اتوماتیک

 

یک مکانیزم که در داخل مسواک طراحی شده است، خمیر دندان را به کف تبدیل کرده و میزان مناسبی از آن را به دندان ها  می رساند، در حالیکه باطری آن برای 28 بار مسواک زدن کار می کند. بنابراین اگر بدون پایه شارژر مسواکتان به مسافرت بروید، می توانید دندان هایتان را برای حداقل 2 هفته و هر روز دو بار مسواک بزنید.

کپسول های خمیردندان در یک قطعه ساده جاسازی شده اند، که بطور اتوماتیک میزان مناسبی از خمیر دندان را به دهان شما انتقال می دهند. هر کپسول برای بیش از یک ماه کفایت می کند و قیمت هر کدام 3 یورو می باشد و در سه مدل که هر سه توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته اند در بازار موجود می باشد: مدل شاداب (به رنگ آبی)، سفیدکننده (به رنگ سفید) و حساس (به رنگ صورتی و بدون فلوراید). این خمیردندان ها با فرمول های ویژه تهیه شده اند و از خمیردندان های فعلی بعلت نیاز به مایع بودن، شل تر هستند. کل این مسواک 6 یورو بوده و هر سه تا شش ماه باید تعویض شود.

 

مسواک اتوماتیک

مسواک اتوماتیک

مسواک اتوماتیک

مسواک اتوماتیک

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (محبوبه رحمانی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .