طراحی اتاق خواب متفاوت هتلی در چین

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۲۹ / ۰۵ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۷۹ ، بازدید:۳۴۴۲

شرکت معماری LYCS،به تازگی بازسازی داخلی هتل Mylines در Hangzhou چین را به اتمام رسانده است و به عنوان بخشی از این پروژه ،آنها اتاق خوابی نوآورانه را طراحی کرده اند که دارای تختخوابی فرو رفته در زمین است.

 

طراحی اتاق خواب متفاوت هتلی در چین

 

تنها قسمتهایی از تختخواب که بالاتر از سطح زمین هستند،بخش کوچکی از رویه تشک و سرتخت آینه ای است که مجهز به دو لامپ می باشد.در اطراف تخت،یک مسیر نورانی بر روی زمین دیده شده است.این عنصر طراحی نور در اطراف لبه های اتاق ،جایی که دیوارها به زمین می رسند ،نیز دیده شده است.

 

طراحی اتاق خواب متفاوت هتلی در چین

طراحی اتاق خواب متفاوت هتلی در چین

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: contemporist و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .