شش ویلای لوکس با معماری منحصر به فرد در رواندا

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۰۶ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۸۹ ، بازدید:۳۰۲۹

در مجاورت پارک ملی آتش فشان در شرق آفریقا در کشور رواندا ، مکانی باشکوه واقع شده که تجربه لذت بردن از منطقه محافظت شده گوریل ها را به شما پیشنهاد می کند. این مجموعه شامل شش ویلای مستقل با مساحت 91 مترمربع می باشد که توسط بنگاه معماری نیکلاس پلومن و همکاران طراحی شده است. هر یک از این خانه های خوش نقشه که دور یک شومینه مرکزی طراحی شده اند، شامل اتاق پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و بالکنی خصوصی مشرف به مناظر چشم نواز آتش فشان های کارسیمبی، بیسوکی و میکنو می باشد.

 

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

 

این ویلاها که توسط بنگاه معماری نیکلاس پلومن و همکاران و نیز معماران پروژه ای گرت کریل به سرانجام رسیده است، با ساختار معماری ساختمان های سنتی رواندایی هماهنگ است. این سبک خاص معماری نمایانگر حالت گردی تپه است که زیبایی منطقه را چندین برابر می کند. کالین ویلیام وین و نیلفاه ادامز از شرکت انگنار (artichoke) مسئول طراحی داخلی ویلاها بودند که کلیه سطوح و صفحه ها را با بافت هایی ظریف و دقیق و با متریال های متنوع به مرحله اجرا رساندند. در این بین، تتا ایزیبو، طراح رواندایی، مسئولیت تهیه لوازم محلی برای اضافه کردن روح پرتکاپوی رواندایی به شماتیک معماری را به عهده داشت.

 

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

 

گرنت وودرو، مدیر اجرایی سافاری حیات وحش و مجری اکوتوریسم، در مورد این پروژه می گوید: " شش ویلای جنگلی لوکس، با میزان  فضای خصوصی و منحصر به فرد و همچنین وجود مناظر طبیعی بی نظیر و مسلط به گسل آلبرتین و نیز با داشتن تنوع زیستی غنی ،سرشار از زیبایی هستند." اقداماتی که برای احیای جنگل انجام شد، به عنوان بخشی از پروژه، 15000 درخت از ده گونه بومی کاشته شد، در حالیکه سه سیستم تصفیه فاضلاب نیز جهت جلوگیری از آلودگی در این محل نصب شد. 

 

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

شش ویلای لاکچری با سقف گنبدی در رواندا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (محبوبه رحمانی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .