افتتاح یک پروژه طراحی داخلی از نادر تهرانی در آمریکا

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۷ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۵۰۹ ، بازدید:۳۳۸۰

یک پروژه طراحی از نادر تهرانی معمار شناخته شده ایرانی در آمریکا گشایش یافت.

 

افتتاح یک پروژه طراحی داخلی از نادر تهرانی در آمریکا

 

طراحی داخلی رستوران "BANQ" در آمریکا توسط نادر تهرانی معمار شناخته شده ایرانی در آمریکا انجام شده است. در طراحی داخلی این رستوران ۱۶۸ باریکه چوب درخت “فان” با استفاده از فن آوری برش "سی.ان.سی" در اندازه‌های مختلف به کار رفته است.

نادر تهرانی، معمار ایرانی تبار مقیم آمریکا فارغ التحصیل دانشگاه‌های هاروارد است. او همچنین یک دوره تحقیقاتی را در مورد تاریخ تئوری در دانشگاه AA گذرانده است.

این طراح ایرانی چندی پیش به عنوان مدیر دانشگاه کوپر یونیون نیویورک، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های هنر و طراحی آمریکا انتخاب شده است.

تهرانی پیش از این مدیر شرکت NADAAA و برای مدت‌ها استاد موسسه فناوری ماساچوست و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ رئیس دانشکده معماری این دانشگاه بود.

این معمار و طراح برجسته ایرانی هدف خود در این سمت را ورای معماری و توسعه مذاکرات و مباحث در داخل دانشکده هنر و مهندسی، میان اساتید این حوزه و اساتید علوم انسانی و اجتماعی می‌داند که با استفاده از آن بتواند «مباحث معماری را به عنوان یک کلیت در این نهاد توسعه» دهد. تهرانی شرکت خود را در سال ۲۰۱۱ بنیان‌گذاری کرده و دفاتر آن‌ها را در بوستون و نیویورک تأسیس کرد.

نادر تهرانی، معمار شناخته شده ایرانی تاکنون موفق به دریافت جایزه طراحی ملی معماری کوپر هویت در سال ۲۰۰۷، جایزه اتحادیه طراحی و معماری هنرمندان آمریکا در سال ۲۰۰۷ و جایزه معماری آکادمی هنر آمریکا در سال ۲۰۰۲ شده است. او مدرک معماری خود را از دانشگاه هاروارد و دانشکده طراحی رودآیلند دریافت کرده است.

 

افتتاح یک پروژه طراحی داخلی از نادر تهرانی در آمریکا

 

افتتاح یک پروژه طراحی داخلی از نادر تهرانی در آمریکا

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .