معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

مجموعه: پروژه های معماری ، تاریخ انتشار: ۱۳ / ۰۱ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۱۱ ، بازدید:۲۲۱۱

 

10.  هتل جزیره لیزارد، استرالیا:

هتل "لیزارد" در مجاورت صخره‌های مرجانی مشهور جزیره لیزارد که میراث جهانی سازمان یونسکو محسوب می‌شوند، واقع شده است. این هتل یکی از زیباترین چشم‌ اندازهای دنیا را دارد و شامل 40 اتاق می شود، همچنین مهمانان میتوانند به 24 بخش خصوصی در ساحل دسترسی داشته باشند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس این هتل نیز 1651 دلار است.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

9. هتل لاج، جزیره کانگورو، استرالیا:
هتل لاج در جزیره کانگورو استرالیا به عنوان گران قیمت ترین اقامتگاه در جهان شامل سوئیت های لوکس سازگار با محیط زیست و پنجره هایی از سقف تا کف است که منظره باور نکردنی از طبیعت اطراف و  بیابان کنگورو ها را به مهمانان ارائه می دهد. پوشش کف از جنس سنگ آهکی سندبلاست و بالکن های مبله در فضای آزاد از ویژگی های منحصربفرد این هتل می باشد. هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس این هتل 1665 دلار تعیین شده است.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

8.  هتل "مایا"  جزیره آنس لوئیس جمهوری سیشل:
هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس هتل "مایا" که در میان آب های آبی و شاخه های سرسبز جزایر سیشل واقع شده، 1692 دلار برای هر شب تعیین شده است. این هتل عنوان هشتمین هتل گران قیمت جهان را یدک می‌کشد. این استراحتگاه که در شبه جزیره ای خصوصی واقع شده ،شامل بهترین امکانات رفاهی برای مهمانان سالن لوکس اسپا ،یک بوفه شخصی و فضای ناهار خوری منحصربفردی می شود.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

7. هتل "روماتزینو" جزیره ساردینیا ایتالیا:
این هتل لوکس واقع در کشور ایتالیا به عنوان هفتمین هتل گران قیمت جهان و یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن تعطیلات خانوادگی شناخته شده است .هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس این اقامتگاه 1850 دلار تعیین شده است. از ویژگی های منحصربفرد این اقامتگاه استفاده از لوازم جانبی دست ساز و مبلمان محلی می باشد، همچنین حفظ حریم خصوصی در این هتل در بالاترین اهمیت قرار دارد.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

6.هتل "کالا دی ولپی" جزیره ساردینیا ایتالیا :
اگر شما در جستجوی اقامتگاه های عاشقانه و زیبا هستید،بهتر است از هتل "کالا دی ولپی" دیدن کنید. این ملک به عنوان ششمین هتل گرانقیمت جهان با الهام از دهکده‌های سنتی ماهیگیران منطقه مدیترانه احداث شده و دارای 100 اتاق با منظره رو به دریا می باشد، که هزینه متوسط هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس آن 1904 دلار است.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

5.هتل "آمانکورا" منطقه پارو بوتان :
هتل "آمانکورا" در منطقه پارو کشور بوتان که عنوان پنجمین هتل گرانقیمت ‌جهان را به خود اختصاص داده، در یک منطقه جنگلی با درختان برگ سوزی واقع شده و هزینه هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس این اقامتگاه 1910 دلار است. این هتل که در ارتفاع 7000 متری واقع شده ،مناسب کسانی است که از هیجان و طبیعت لذت می برند. علاوه براین طراحی فضاهای داخلی این هتل ترکیبی از سبک های محلی با معماری مدرن است و سرآشپزهای آن با استفاده از تازه ترین مواد محلی برای مهمانان وعده های غذایی تهیه میکنند.

معرفی 20 هتل لوکس و گران قیمت جهان-بخش دوم

 

 

4.هتل "ویلا دل پارکو" جزیره ساردینیا ایتالیا:
ویلا دل پارکو در جزیره ساردینیا ایتالیا یکی از معدود هتل‌های گرانقیمت جهان است که در ساخت آن از مصالح سازگار با محیط ‌زیست استفاده شده است. هزینه متوسط هر شب اقامت در سوئیت ‌های لوکس این هتل 2031 دلار است. این اقامتگاه لوکس و زیبا دارای طیف گسترده ای از امکانات فوق العاده و خدمات منحصر به فرد است. تراس های بزرگ آن نه تنها منظره های زیبا از استخرها و باغ های استوایی سبز را ارائه می دهند، بلکه دسترسی آسان به سواحل را نیز فراهم می کنند.

20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

3.هتل "پیتریتزا" جزیره ساردینیا ایتالیا:
هتل "پیتریتزا" در جزیره ساردینیا کشور ایتالیا با داشتن معماری ویژه و تزئیناتی با سنگ‌های حجاری شده، سومین هتل گران قیمت ‌جهان است .اگر مهمانان بخواهند در این هتل از مناظر طبیعی اطراف بهره مند شوند، می توانند در یکی از شش ویلای آن اقامت داشته باشند. علاوه براین هتل "پیتریتزا" شامل چهل اتاق به همراه ده سوئیت می باشد که در کنار نه استخر خصوصی با امکانات منحصربفرد واقع شده اند. هزینه هر شب اقامت در سوئیت های لوکس این هتل 2041 دلار است.

20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

2.هتل سلطنتی رویال منصور مراکش:
هتل سلطنتی رویال منصور که موفق به دریافت جایزه Condé Nast Traveler سال 2017 شده در شهر مراکش قرار دارد. این هتل با هزینه 2060 دلار برای هر شب اقامت در سوئیت‌های لوکس آن، عنوان دومین هتل گران قیمت ‌جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در فضای داخلی آن یک تونل به طول یک کیلومتر زیر زمین برای تردد کارکنان به قسمت های مختلف هتل طراحی شده تا لابی و قسمت های مختلف خلوت تر باشند.

20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

1.هتل "لی دونی" جزیره ساردینیا ایتالیا:
هتل "لی دونی" به عنوان گران قیمت‌ترین هتل جهان در جزیره ساردینیا کشور ایتالیا که یکی از زیباترین جزایر دریای مدیترانه محسوب می‌شود، واقع شده است. این هتل به دلیل محل خاصی که در آن واقع شده ،یکی از بهترین چشم‌اندازها را داشته و متوسط اقامت در سوئیت ‌های لوکس آن 2539 دلار است.

20 هتل لوکس و گران قیمت جهان

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: hotelyouwant

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .