همایش بین‌المللی مدیریت انرژی در ساختمان و فناوری‌های مرتبط

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۸ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۸۴ ، بازدید:۱۵۲۱

با حمایت کمیسیون انرژی و محیط زیست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، همایش بین‌المللی "مدیریت انرژی در ساختمان و فناوری‌های مرتبط" برگزار می‌شود.

 

همایش بین‌المللی  مدیریت انرژی در ساختمان و فناوری‌های مرتبط

 

جایگاه انرژی در گسترش بناهای پایدار، بررسی جایگاه ساختمان‌های بهینه انرژی و ارائه نمونه‌های اجرا شده، مدیریت و ممیزی انرژی در ساختمان (BEMS)،  انرژی نهفته مواد و مصالح ساختمانی و مدیریت آن، مصالح و فناوری‌های نوین و نقش آن در ارتقاء بهره‌وری انرژی و پایداری، فرصت‌ها و تهدیدهای استفاده از فناوری‌های مرتبط با مدیریت انرژی (انرژی تجدیدپذیر)، رویکردها و راهکارهای مدیریت انرژی عملی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های در حال ساخت و موجود، بهره‌وری انرژی در مرحله طراحی ساختمان(مدل‌سازی انرژی ساختمان)، مصرف انرژی و آسایش حرارتی ساختمان، برنامه‌ریزی، طراحی و پیاده‌سازی ساختمان‌های هوشمند (BMS) و  فناوری‌های نوین و نقش آن در بهینه‌سازی مصرف انرژی در تأسیسات، سامانه‌های سرمایشی، گرمایشی و نور از جمله محورهای این همایش هستند.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش برای ارسال چکیده مقاله تا 10 خرداد ماه سال جاری مهلت دارند. همچنین اصل مقالات نیز باید تا 15 خرداد ماه به دبیرخانه این همایش واقع در تهران، میدان صنعت، خیابان مهستان، پلاک ۱۰ و یا به ایمیل Energy.Manage.Tech@gmail.com ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۴۲۶۴۴ داخلی ۴۰۴-۴۲۲ تماس حاصل نمایند.

کلیه مقالات ارسالی به دفتر همایش 20 خرداد ماه مورد داوری قرار می‌گیرند، همچنین هزینه مقاله برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید رایگان است.

بر اساس این گزارش، همایش بین‌المللی "مدیریت انرژی در ساختمان و فناوری‌های" مرتبط 31 خرداد ماه در پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .