معرفی برگزیدگان مسابقه بین‌المللی آیلند _سرزمین ایرانیان

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۴ / ۰۴ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۸۲۹ ، بازدید:۱۵۷۵

مراسم اختتامیه و نمایشگاه آثار مسابقه بین‌المللی "آیلند _سرزمین ایرانیان"؛ به همراه معرفی فرصت‌های همکاری با حضور مشاور رئیس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

 

معرفی برگزیدگان مسابقه بین‌المللی  آیلند _سرزمین ایرانیان

 

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه بین‌المللی "طراحی مجتمع خدماتی-رفاهی بین‌راهی سرزمین ایرانیان" در مجموعه فرهنگی آسمان میزبان معماران و استادانی است که به منظور بازدید از ۵۰ اثر معماری راه یافته به بخش نهایی مسابقه بین‌المللی طراحی مجتمع رفاهی آیلند (سرزمین ایرانیان) و اهداء جوایز به برندگان این مسابقه حضور به هم می‌رسانند.

در ای مراسم نمایشگاه آثار برتر و اهدای جوایز مسابقه بین‌المللی آیلند "سرزمین ایرانیان" که با حضور مدیران، مسئولین معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و استادان برتر معماری کشور برگزار می‌شود، فرصتی ایجاد شده است تا کلیه معماران و شرکت‌های معماری ضمن آشنایی با شهر ۱۴۰۰ هکتاری آیلند، با ارائه رزومه و پورتفولیوی خود فرصت‌های شغلی این شهر را شناسایی کنند.

شایان ذکر است استقبال معماران از مسابقه بین‌المللی سرزمین ایرانیان، زمینه‌ساز ایجاد دبیرخانه‌ای خواهد بود تا نظرات کارشناسی و دانش به وجود آمده در این حوزه را به سایر مجتمع‌های در حال ساخت ارائه دهد و نقش خود را به عنوان Master Developer در گسترش دانش در این زمینه به انجام رساند.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند سه شنبه ۵ تیرماه ۱۳۹۷ از  ساعت ۱۶ الی ۱۹ به مجموعه فرهنگی آسمان واقع در زعفرانیه، خیابان فلاحی، نبش خیابان فیروزکوه مراجعه کنند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .