دفتر اصلی بانک اینتزا سان پائولو , اثر معماری رنزو پیانو

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۴ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۸۴۷ ، بازدید:۱۷۱۱

دفتر اصلی بانک اینتزا سان پائولو , اثر معماری رنزو پیانو

رنزو پیانو، معمار نام آشنای ایتالیایی، روز جمعه از تازه ترین اثر خود رونمایی کرد. این آسمانخراش که دفتر اصلی بانک «اینتزا سان پائولو» خواهد بود با ۱۶۶ متر ارتفاع در ۳۷ طبقه ساخته شده و بلندترین ساختمان مدرن شهر تورین است. ( 2015 )

رنزو پیانو که تاکنون آثار فراموش نشده ای از جمله مرکز فرهنگی هنری معروف «ژرژ پمپیدو» پاریس را در کارنامه خود دارد، در مورد این ساختمان می گوید: «به باور من آثار معماری باید با آداب و رسوم روزانه مردم هماهنگ و همراه باشند. یک ساختمان باید مورد قبول و استفاده مردم قرار گیرد.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .