هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند برگزار می‌شود

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۹ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۹۵۴ ، بازدید:۱۴۰۸

هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند با عنوان "شهر هوشمند؛ شهر امید و زندگی" در مشهد برگزار می‌شود.

 

هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند برگزار می‌شود

 

در این نمایشگاه عناوینی چون استارتاپ، شهر من، شهروند هوشمند مد نظر قرار خواهد گرفت.

هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، پذیرای سه سطح از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شامل شرکت‌های سطح یک کشور که در زمینه هوشمندسازی و نظام‌های پرداخت شهری فعالیت دارند، در کنار پیمانکاران عمده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاکله اصلی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد و در کنار این دو، مجموعه‌ای از استارتاپ‌های مرتبط با حوزه شهر هوشمند نیز حضور فعال خواهند داشت.

استارتاپ‌های خط‌شکن، حامیان استارتاپ‌ها(شتاب‌دهنده‌ها) و استارتاپ‌های نوپا، ترکیب بخش استارتاپی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.

در راستای حمایت از استارتاپ‌های فعال و خلاق در حوزه شهر هوشمند، نخستین جایزه ملی استارتاپ‌های شهر هوشمند در این دوره از نمایشگاه اهدا خواهد شد. در همین راستا، استارتاپ‌های اول تا سوم به ترتیب، 10، 5 و 3میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و از 6 استارتاپ بعدی نیز با اهدای لوح استارتاپ برگزیده، تقدیر خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، ارائه دستاوردهای شهرداری مشهد در مشارکت با شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه پیام‌رسان‌ها، کیف پول موبایل و... در کنار برگزاری نشست تخصصی مدیران فاوای کلان‌شهرهای کشور از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

این نمایشگاه از 12 تا 16 دی ماه امسال در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، ارائه دستاوردهای شهرداری مشهد در مشارکت با شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه پیام‌رسان‌ها، کیف پول موبایل و... در کنار برگزاری نشست تخصصی مدیران فاوای کلان‌شهرهای کشور از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .