فراخوان نخستین جشنواره طراحی نماد کارآفرینی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۱۰ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۸۲۵ ، بازدید:۳۸۴

مجمع کارآفرینان ایران فراخوان نخستین دوره جشنواره طراحی نماد کارآفرینی را منتشر کرد. به گزارش هنرآنلاین ، کارآفرینی، خلق ارزش و اشتغال‌زایی همواره ازجمله مباحث و مفاهیم مقدس و حائز اهمیت از نگاه مسئولان و آحاد جامعه بوده است و بی‌شک کشور برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی در شرایط فعلی و تحقق جهشی چشمگیر در این عرصه، نیاز به ترویج بیشتر فرهنگ کارآفرینی و اقدامی جدی در این مسیر است.

این نگاه، مجمع کارآفرینان ایران را بر آن داشت تا در جهت ترویج هرچه بیشتر مفاهیم و فرهنگ کارآفرینی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود، گام بردارد و به‌عنوان تشکلی متشکل از پیشران‌های اقتصادی 20 حوزه اقتصادی و صنعتی مؤثر و اشتغال آفرین در کشور تمام تلاش خود را در جهت انتقال تجربیات و دستاوردهای ناب حوزه کارآفرینی به دستگاه‌های متولی و سیاست‌گذار در جهت بهبود شرایط اقتصادی و ترویج فرهنگ کارآفرینی به‌کار کار گیرد.

 

فراخوان ، نخستین جشنواره طراحی نماد کارآفرینی ، کارآفرینی ، مجمع کارآفرینان ایران , طراحی نماد کارآفرینی , نماد کارآفرینی ,  کارآفرینان ایران

 

بر همین اساس مجمع کارآفرینان ایران در نظر دارد با همکاری سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی مرتبط، «فراخوان نماد کارآفرینی و کارآفرینان ایران» را باهدف معرفی، ترویج و تجلیل از مؤثرترین پیشرانان اقتصادی و کارآفرینان کشور برگزار کند و از علاقه‌مندان و هنرمندان در حوزه‌های هنرهای تجسمی، دعوت می‌شود طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب اِلِمان، تندیس، مجسمه و نمادهای هویتی با رعایت شرایط فراخوان ارائه کنند. بر اساس اعلام هیئت نظارت بر برگزاری «فراخوان طراحی نماد کارآفرینی» لازم است طرح‌ها و ایده‌های ارائه‌شده با موضوع کارآفرینی و کارآفرینان ارتباط موضوعی و مفهومی داشته باشد.

کلیه متقاضیان شرکت در جشنواره «طراحی نماد کارآفرینی» فرصت دارند تا ۲۰ بهمن‌ماه از طریق صفحه اختصاصی https://iranef.org/festivalarts/ ثبت‌نام و پس از دریافت کد ره‌گیری آثار خود را به دبیرخانه «فراخوان طراحی نماد کارآفرینی» ارسال کنند. لازم به ذکر است، شرکت در جشنواره داوطلبانه بوده و از شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و به طرح‌های برگزیده و منتخب نیز دیپلم افتخار و جوایز ارزنده اهداء خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مذکور از آخرین اطلاعات و توضیحات تکمیلی مطلع شوند.علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجمع کارآفرینان ایران به آدرس https://iranef.org/ مراجع کنند یا با دبیرخانه مجمع به شماره ۸۸۵۲۲۷۷۴ – ۰۲۱ و نشانی ایمیل info@iranef.org در تماس باشند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآلاین ، کد خبر: 178867

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .