سینماتک فرانسه ( French Cinematheque ) , اثر فرانک گهری , فرانسه

مجموعه: ویدیوها ، تاریخ انتشار: ۱۴ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۲۴ ، بازدید:۱۴۰۳

سینماتک فرانسه ( French Cinematheque ) , اثر فرانک گهری , فرانسه

سینماتک فرانسه سازمان خصوصی فرانسوی است که تا حدود زیادی از طرف دولت فرانسه حمایت مالی می‌شود. ماموریت سینماتک، حفظ و آرشیو آثار و ابزار مرتبط با سینما است. این مجموعه با آرشیو بیش از ۴۰هزار فیلم و مستند به یکی از بزرگترین آرشیوهای هنر هفتم در جهان بدل شده است . در ساختمان مرکزی سینماتک که در پاریس واقع شده است، روزانه، فیلم‌های گوناگون از سرتاسر جهان به نمایش درمی‌آید. ( منبع متن : ویکی پدیا )

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .