گفتمان هنر و معماری با عنوان دارالفنون ، رویای ناتمام

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۳۳ ، بازدید:۶۴۰

نشست دارالفنون، رویای ناتمام ۱۸ دی‌ماه در مرکز هنری پژوهی نقش جهان برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین در سیصد و سی و یکمین گفتمان هنر و معماری، انجمن مفاخر معماری ایران که با همکاری معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود؛ نشست دارالفنون، رویای ناتمام با حضور جمعی از معماران و مهندسان شهرسازی برگزار خواهد شد.

این نشست با دبیری بهروز مرباغی و با سخنرانی سید محمد بهشتی، سید احمد محیط طباطبایی، محمد سعید ایزدی و محمد سالاری برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست روز چهارشنبه، ۱۸ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به مرکز هنری پژوهی نقش جهان فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، ضلع جنوب غربی بوستان ساعی، مراجعه کنند.

 

گفتمان هنر و معماری با عنوان دارالفنون ، رویای ناتمام , گفتمان هنر و معماری , گفتمان , هنر و معماری , دارالفنون , بهروز مرباغی , سید محمد بهشتی , سید احمد محیط طباطبایی , محمد سعید ایزدی , محمد سالاری , فرهنگستان هنر

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .