برگزاری نشست چیدمان فضا

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۶ / ۱۱ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۷۱ ، بازدید:۷۰۸

نشست چیدمان فضا پنجشنبه ۱۷ بهمن برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، شرکت مهندسین مشاور هرم پی؛ یکصد و چهلمین نشست علمی تخصصی هنر، معماری و شهرسازی خود را با موضوع چیدمان فضا برگزار می‌کند.

در این نشست، دکتر حامد گلشن و دکتر آزاده مهاجر میلانی به بررسی چیدمان در محیط و توجه به فضا در معماری خواهند پرداخت. نشست "چیدمان فضا" روز پنجشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در  سالن اجتماعات مهندسین مشاور هرم پی، واقع در کارگر شمالی، کوچه چهارم، پلاک ۱۴، واحد ۱،  برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

 

برگزاری نشست چیدمان فضا , برگزاری نشست , چیدمان فضا , حامد گلشن , آزاده مهاجر , چیدمان در محیط , فضا در معماری , مهندسین مشاور هرم پی ,  مشاور هرم پی ,

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .