برگزاری مسابقه طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان در اردبیل

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۸ / ۰۱ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۲۶ ، بازدید:۹۲۲

سرپرست پایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده مسابقه طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان در اردبیل برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مهدی حیدروند اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا مسابقه طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان به همت پایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شود.

 وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه بیان کرد: طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان متناسب با جایگاه مذهبی، تاریخی، فرهنگی و معماری مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به منظور احیای ارزش معنوی و مقام شامخ شهدای شهیدگاه و به تبع آن اجرای طرح برگزیده پس از تائید و تصویب نهایی در محل یادشده از اهداف برگزاری این مسابقه است.

سرپ‍رست پایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در مورد طرح ارسالی تصریح کرد: طرح معماری شامل پلان، نما، برش و جزئیات اجرایی طرح سه بعدی بوده که طرح باید به صورت فایل پوستر ارسال شود.

 

برگزاری مسابقه طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان , اردبیل , مسابقه معماری , مسابقات معماری , برگزاری مسابقه طراحی , مسابقه طراحی یادمان شهدا , جنگ چالدران و شروان

 

حیدروند از اختصاص جایزه ارزشمند به طرح برگزیده خبر داد و گفت: پس از داوری طرح‌های ارسال شده به مسابقه، با تصویب این طرح در جلسه شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی استان، طرح در محل شهیدگاه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به اجرا در خواهد آمد.

وی مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را تا 10 اردیبهشت‌ماه امسال عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را به نشانی اردبیل، میدان ملت (عالی قاپو)، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ارسال کنند.

برگزاری مسابقه طراحی یادمان شهدای جنگ چالدران و شروان , اردبیل , مسابقه معماری , مسابقات معماری , برگزاری مسابقه طراحی , مسابقه طراحی یادمان شهدا , جنگ چالدران و شروان 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .