نشست ششم تهران ، کارگاه ساختمانی و سینما با موضوع سرنوشت خانۀ سبز

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۳۰ / ۰۶ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۲۲۳ ، بازدید:۹۲۶

دویست و بیستمین جلسه گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی با موضوع  سرنوشتِ خانۀ سبز  برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین ، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز و جامعه مهندسان معمار ایران با حمایت خانه هنرمندان ایران، دویست و بیستمین جلسه گفتمان از سلسله گفتمان‌های نقد معماری و شهرسازی را برگزار می‌کند.

نشست ششم  تهران، کارگاه ساختمانی و سینما که به پروندۀ هنر اختصاص دارد با موضوع  سرنوشتِ خانۀ سبز  اثر بیژن بیرنگ برپا خواهد شد.

این نشست، اول مهرماه با دبیری سعید سادات‌نیا و با گردانندگانی نگار صبوری و محدثه گلچین عارفی و با حضور بیژن بیرنگ برگزار می‌شود. نمایش بخشی از فیلم مستند "در عمقِ میدان" با حضور بهروز ملبوس‌باف کارگردان و نمایش بخشی از فیلم مستند "همۀ بچه‌های مامان" با حضور رضوان سرمدی کارگردان این اثر از سایر بخش‌های این نشست است.

نشست ششم "تهران، کارگاه ساختمانی و سینما" دوشنبه اول مهر ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در خانه هنرمندان ایران، تالار استاد جلیل شهناز برگزار خواهد شد و  حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

 

نشست ششم تهران ، کارگاه ساختمانی و سینما , موضوع سرنوشت خانۀ سبز , نشست ششم , تهران , کارگاه ساختمانی , سینما , سرنوشت خانۀ سبز , بیژن بیرنگ , گلچین عارفی , نگار صبوری , سعید سادات‌نیا , اخبار معماری , ستاوین , کارگاه ساختمانی و سینما , خانه هنرمندان ایران , تالار استاد جلیل شهناز

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: http://www.honaronline.ir

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .