پیشنهاد ساخت هتل خشتی در دماوند

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۷ / ۰۲ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۸۴ ، بازدید:۱۰۱۹

طرح ساخت هتل سنتی به مالک قلعه کوهان ارائه می‌‌شود. به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دماوند گفت: با انجام یک طرح مطالعاتی پیشنهاد تبدیل قلعه کوهان به یک هتل سنتی به مالک این بنای تاریخی اعلام شده است.

شهرام شریفی روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه گفت: قلعه کوهان یک بنای خشتی است که با انجام اقدامات مقاوم سازی با حفظ اصالت ظاهری بنا می تواند به هتل سنتی تبدیل شود و به دلیل قدمت تاریخی و هویتی این بنا در شهرستان دماوند به دنبال حفظ این اثر از تخریب عوامل طبیعی هستیم.

شریفی  افزود: در حال مذاکره با مالکان خانه های تاریخی شهر دماوند برای ایجاد کاربری مناسب برای این بناهای تاریخی نظیرایجاد  اقامتگاه های سنتی و  بوم گردی هستیم تا با توجه به ظرفیت بالای این منطقه ضمن توسعه زیرساخت های اقامتی به گونه ای از بناهای تاریخی شهرستان  محافظت کرد

 

پیشنهاد ساخت هتل خشتی در دماوند , پیشنهاد ساخت هتل , خشتی , دماوند , ساخت هتل خشتی , مالک قلعه کوهان , قلعه کوهان ,  اصالت ظاهری , هتل سنتی

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .