ایده ای برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۷ / ۰۲ / ۱۳۹۹ ، شناسه: ۳۸۹۰ ، بازدید:۸۲۷

شرکت مشاور حمل و نقل هوایی  Factorydesign،پیش‌بینی کرده ‌است که چگونه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بر روی هواپیماها پس از اوج اپیدمی ویروس کرونا با صفحه جداکننده قابل‌دستیابی است.

 

ایده ای برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما

 

استودیو لندن این کیت را طراحی کرد تا به خطوط هوایی اجازه دهد تا از طریق تقسیم موقت جایگاه در کابین‌های پرواز اکونومی ، پس از سرگرفتن پروازهای تجاری گسترده ، حفاظت بیشتری را برای مسافران فراهم کند.

 

ایده ای برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما

 

ایده جداسازی به گونه ای است که خطوط هوایی را قادر می سازد تا در کوتاه مدت کابین های فعلی خود را به سرعت با این ایده تطبیق دهند وبا کاهش تعداد مسافر در هر پرواز،اطمینان بیشتری نیز برای مسافرین ایجاد نمایند. این کیت به گونه ای طراحی شده که از صندلی وسط در ردیفهای سه تایی صندلیها به عنوان  بیس تقسیم کننده استفاده می کند.

 

ایده ای برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما

 

این کیت هم اکنون در حال ساخت است .این استودیو ،ایده صفحه جداکننده را به عنوان روشی برای بهبود موقتی کابین های هواپیمایی طراحی کرده است ، اما معتقد است که در طولانی مدت ممکن است تغییرات اساسی تری در طراحی فضای داخلی هواپیما برای جلوگیری از انتقال بیماریهای ویروسی انجام گیرد.

 

ایده ای برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هواپیما

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: dezeen و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .