افتتاح طولانی‌ترین پل معلق جهان در پرتغال

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۰۲ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۳۲۶ ، بازدید:۶۲۷

افتتاح طولانی‌ترین پل معلق جهان در پرتغال

۵۱۶ متر قدم زدن در بلندی ۱۷۵ متری

طولانی‌ترین پل معلق دنیا ویژه گذر عابران پیاده به طول ۵۱۶ متر در ژئوپارک آروکا در ارتفاع ۱۷۵ بر فراز رودخانه پایوا در شمال کشور اروپایی پرتغال افتتاح شد. به گزارش گروه معماری هنرآنلاین ، ساکنان مناطق پیرامون ژئوپارک آروکا که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده، امیدوارند با افتتاح طولانی‌ترین پل معلق جهان اقتصاد کرونازده منطقه بهبود یابد و پای گردشگران و جهانگردان به آروکا باز شود. پیش از آغاز به کار رسمی پل، شهروندان آروکا این فرصت را یافتند تا با راه رفتن روی این پل ترسناک از بلندی ۱۷۵ متری به پایین نگاه کنند و یک تجربه وحشتناک و البته دوست‌داشتنی را پشت سر بگذارند.

معماران و مهندسان و کارگران برای به پایان رساندن ساختمان پل حدود دو سال وقت صرف کردند و حالا منتظرند این جاذبه معماری بتواند پای گردشگران و دوستداران را به منطقه آروکا باز کند. پل موسوم به آروکا ۵۱۶ رکورد طولانی‌ترین پل معلق پیاده‌رو جهان را شکست که از ۲۰۱۷ در اختیار پل چارلز کونن در منطقه آلپ سوئیس بود.

 

افتتاح طولانی‌ترین پل معلق جهان , پرتغال ، طولانی‌ترین پل معلق جهان ,  پل معلق , پل ,  ژئوپارک آروکا , رودخانه پایوا , کشور اروپایی ,  آروکا , رویداد های معماری , معماری

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 161124

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .