صفحه کلید ارگونومیک glove80

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۰ / ۱۱ / ۱۴۰۰ ، شناسه: ۴۶۴۴ ، بازدید:۶۰۶

آیا روز خود را صرف تایپ کردن با یک صفحه کلید صاف و نامناسب می کنید؟ 
 خوب، ممکن است به این صفحه کلید ارگونومیک که توسط Stephen Cheng و Chris Andreae طراحی شده است ،علاقه مند باشید.در این صفحه کلید که «glove80» نامیده می‌شود، هر کلید به گونه‌ای قرار گرفته که اجازه دسترسی به نوک انگشتان شما را می‌دهد، یعنی حداقل حرکات و حرکات ناخوشایند کمتر. هدف کمک به کاربران برای تایپ سریع‌تر و حفظ وضعیت تایپ سالم در هر زمان است.

صفحه کلید ارگونومیک glove80

صفحه کلید ارگونومیک glove80

 

کلیدهای انگشتی به نحوی در ستون های منحنی شکل چیده شده اند تا بتوانند به آسانی منحنی‌های کشیده شده توسط نوک انگشتان ما را در حالتی که به طور طبیعی انگشتان خود را جمع می‌کنیم،دنبال کنند.برای هر انگشت شست،در این صفحه کلید  6 کلید شست در نظرگرفته شده که در 2 ارتفاع های مختلف مرتب شده اند.این طراحی نوآورانه این امکان را برای هر انگشت شست فراهم می‌کند که به راحتی بدون حرکت کف دست به تمام ۶ کلید انگشت شست دسترسی داشته و شست‌های کم استفاده را وادار می‌کند تا بار کاری انگشتان کوچک را به عهده بگیرند.

صفحه کلید ارگونومیک glove80

صفحه کلید ارگونومیک glove80

 

glove80 دارای قابلیت بلوتوث بی سیم است که نیاز به کابل  را از بین می برد، سبک و جمع و جوراست و به راحتی می توانید آن را با خود به اتاق جلسه، کافه یا هر جایی که نیاز به کار دارید بیاورید.طراحی نهایی  این کیبورد  شش سال زمان برد و بیش از 500 آزمایش مختلف ارگونومی برای یافتن موقعیت و زاویه مناسب برای هر کلید انجام گرفته است.

صفحه کلید ارگونومیک glove80

صفحه کلید ارگونومیک glove80

 

طراحان می‌گویند، ما دستگاه‌های تست مدولار ساخته‌ایم که به ما امکان می‌دهد به سرعت بخش‌هایی از صفحه‌کلید را تعویض کنیم تا تغییرات زیادی را آزمایش کنیم. بهترین بخش این بود که دستگاه‌های آزمایشی شبیه صفحه کلیدهای معمولی به نظر می‌رسند و عمل می‌کنند تا آزمایش‌کنندگان ما بتوانند عملکرد طراحی‌های ما را در زندگی واقعی آزمایش کنند.

صفحه کلید ارگونومیک glove80

صفحه کلید ارگونومیک glove80

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .