طولانی ترین خودروی جهان با استخر، زمین گلف و سکوی هلی کوپتر

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۱۰ / ۰۱ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۶۶۴ ، بازدید:۱۵۲۰

بازسازی کادیلاک الدورادو 1976:

طولانی ترین خودروی جهان با استخر، زمین گلف و سکوی هلی کوپتر

 

کادیلاک الدورادو در سال 1976،بر اساس "رویای آمریکایی" در بوربنک، کالیفرنیا  ساخته شده و توانست  با اندازه 60 فوت، 26 چرخ و یک جفت موتور V8 در جلو و عقب،  رکورد جهانی گینس را برای طولانی ترین ماشین در سال 1986 کسب کند.  این اتوموبیل پس از ،از دست دادن ستاره خود، زنگ زد و افرادی را که از آن نگهداری می کردند، از دست داد ، تا اینکه مایکل منینگ، مالک موزه آموزش خودرو «اتوسئوم» فهرست آن را به صورت آنلاین مشاهده کرد.شرکتی که آن را می‌فروخت، نمی‌خواست آن را به منینگ بفروشد، زیرا فکر می‌کرد که پیشنهاد او ناچیز است. بنابراین، او با آنها قرارداد شراکتی بست تا خودرو را به نیویورک برسانند و در نهایت رضایت آنها را به دست آورد.

طولانی ترین خودروی جهان با استخر، زمین گلف و سکوی هلی کوپتر

 

اما برنامه‌های منینگ برای بازسازی خودرو درست پیش نرفت. او گفت که در نهایت، بودجه کافی برای کار بازسازی را نداشت و وی مجبور شد ماشین را در پشت ساختمان خود در مینئولا به مدت تقریباً هشت سال رها کند. او در نهایت دوباره  از بازسازی رویایی خود صرف نظر کرد. خوشبختانه در سال 2019، مایکل دزر، مالک  پارک موزه ماشین  دزرلند و جاذبه های توریستی در اورلاندو، ماشین را از منینگ خرید و از او برای کمک به بازسازی همراه با کارشناسان تعمیر خودرو، پل نواک و استفان وپرچت استفاده کرد." رویای آمریکایی" که به تازگی بازسازی شده است ،طولانی تر و مجلل تر از قبل است.

طولانی ترین خودروی جهان با استخر، زمین گلف و سکوی هلی کوپتر

 

چه چیز جدیدی در رویای آمریکایی 30 متری وجود دارد؟


رویای جدید آمریکایی - که هزینه تعمیر آن 250000 دلار برآورد شده بود - تحت بازسازی کامل بدنه از جمله فضای داخلی و موتورها قرار گرفت و اکنون دارای استخر، جکوزی، زمین مینی گلف، میز بیلیارد و یک فروند پد هلی کوپتر است.

مشکل اصلی در رانندگی با این خودرو، یافتن جاده های مستقیم برای چرخش آن است. شما به یک شعاع بسیار وسیع به دلیل طول این ماشین نیاز دارید. ما باید یک مسیر را ترسیم کنیم و بدانیم به کجا می‌خواهیم بپیچیم، بنابراین برای رانندگی روزمره مناسب نیست. این خودرو به جای رانندگی در جاده، در پارک دزرلند در اورلاندو، فلوریدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .