جشنواره معماری اسپانیا افتتاح شد ، والنسیا شهر سازه‌های عجیب

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۳ / ۰۸ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۷۸۶ ، بازدید:۳۵۲

جشنواره معماری والنسیا در اسپانیا با عنوان «خانه باز» از امروز میزبان مخاطبان است. به گزارش گروه معماری هنرآنلاین ، درهای بیش از ۵۰ ساختمان نمادین در والنسیا باز می‌شود تا معماران و راهنمایان داوطلب درباره طراحی و معماری سازه‌ها به بحث و گفتکو با بازدیدکنندگان بپردازند. این برنامه یک پروژه چندرشته‌ای است که با هدف کمک به مردم برای زندگی، لذت بردن از معماری، ترویج روش‌های جدید فکری، چشم‌انداز و هنر شهری برگزار می‌شود.

امسال جشنواره بر اساس روزهای آزاد بدون ثبت‌نام قبلی (به جز موارد خاص) به صورت گروهی با توجه به ظرفیت تعیین شده در هر بنا برگزار می‌شود. البته برخی از ساختمان‌ها به دلایل لجستیکی فقط در زمان‌های خاص میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

شهر والنسیا در اسپانیا مملو از ساختمان‌هایی با معماری رمانسک، در کنار بناهایی با معماری گوتیک و معماری مدرن قرار گرفته است.

 

جشنواره معماری , اسپانیا ، والنسیا , سازه‌های عجیب , شهر والنسیا , جشنواره معماری والنسیا , خانه باز

 

عناصر اصلی طراحی داخلی و طراحی بیرونی معماری استعماری اسپانیا از قرن هجدهم تغییر چندانی نکرده است و شامل موارد زیر است: دیوارهای بیرونی سفید، سقف‌های مسطح با کاشی سفالی، تیرهای چوبی، پنجره‌های کوچک با کرکره‌های چوبی و حیاط مرکزی.

جشنواره معماری والنسیا با عنوان «خانه باز» ۲۲ و ۲۳ اکتبر میزبان مخاطبان است.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین ، کد خبر: 177279

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .