نـشر مـعماری ، مُستندسـازی و آفـرینش جـریانی نـو

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۰۹ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۲۷۸ ، بازدید:۳۵۷۸

نـشر مـعماری
مُستندسـازی و آفـرینش جـریانی نـو

 

مستند‌سازی به عنوان بخشی از هر فعالیت / جریان حرفه‌ای و تخصصی فرایندی است که در شفاف‌سازی و در معرض نقد قرارگرفتن آن جریان نقشی اساسی و تعیین کننده دارد. مستندسـازیِ جـریان‌های معمـاری، چه جریان‌های فکری در عرصه آکادمیک و چه تاثیرات کالبدی آن در فعالیت حرفه‌ای معماران، پیش‌شرط ایجاد فضای نقد سازنده و آفرینش جریان‌های نو در معماری است. نشر تخصصی به عنوان مسئول و متولی مستندسازی می‌تواند به عنوان یک نهاد/ رسانه در کنار سایر نهادهای حرفه‌ای قرار گرفته و مجموعه فعالیت‌های هر نهاد را قابل ارائه، تدوین و منتشر کند. شفاف‌سازی و نقدپذیری حاصل از این مستندسازی می‌تواند به ارتقای کیفی فعالیت‌های تخصصی هر نهاد منجر شود.
 

نـشر مـعماری , مُستندسـازی و آفـرینش جـریانی نـو , نـشر , مـعماری , مُستندسـازی  , آفـرینش جـریانی نـو , کتابکده کسری , کانـون هم‌اندیشی , معمـاری مشهد


انتشارات تخصصی کتابکده کسری و کانـون هم‌اندیشی معمـاری مشهد در نظر دارند تا در نشستی راهکارهای ایجاد همکاری میان نهاد نشر با دیگر نهادهای فعال در عرصه معماری و شهرسازی را بررسی کنند؛ با حضور کارشناسان و علاقه‌مندان از هر نهاد یا حوزه: 
۱ نهادهای آموزش تخصصی؛ دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها.
۲ نهادهای رسمی؛ شهرداری، نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن.
۳ تشکل‌های مردم‌نهاد؛ انجمن صنفی، کانون‌های تخصصی.
۴ نهادهای خصوصی؛ مشاوران، طراحان و مهندسان معمار و شهرساز، موسسه‌های پژوهشی.

 


از شما دعوت می‌شود تا با ما در این هم‌اندیشی همراه شوید:


 سه شنبه، ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۴، ساعت: ۱۷
اتاق جلسات موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری، بولوار سرافرازان، سرافرازان ۹، ساختمان موسسه، طبقه‌ی چهارم.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: شبکه معماری ایران (ستاوین)

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .