پنجمین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۱۱ / ۱۰ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۳۳۶ ، بازدید:۳۲۸۸

زندگی انسان امروز با برخورداری از نتایج بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های نوین و دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی، نیاز بیشتری به آسایش و آرامش در عرصه خصوصی پیدا کرده است. ضرورت این امر سبب گردیده توجه به فضای داخلی چه در کارکرد فعالیت و اشتغال و چه در عملکردهای مسکونی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آنچه که باید مورد اهتمام دانش آموختگان رشته معماری و علاقمندان به معماری داخلی قرار گیرد، این است که در معماری دیرپای ایران زمین، میزان اهمیت دادن به فضای داخلی و خارج بنا به یک حد متعادل وجود داشته و علی رغم عدم وجود تخصص آکادمیک در این زمینه، معمار بنا درون و برون فضا را در یکپارچگی و تعادل بخشی احساس کاربر، همساز می ساخته است.

تمامی این نکات مبیّن این موضوع است که مقوله معماری داخلی و دکوراسیون دارای پیشینه ای اصیل در معماری این مملکت داشته است که باعث گردیده در جریان تعریف پروژه ها توسط کارفرمایان خصوصی و دولتی همواره حساسیت خود را داشته باشد.

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان در طی سال های گذشته به عنوان یکی از پرچمداران آموزش در زمینه معماری داخلی و دکوراسیون با برگزاری همایش های ملی و تخصصی در این زمینه، تلاش همه جانبه خود را برای نمایاندن این تخصص به عنوان یک فعالیت حرفه ای مهارتی به کار بسته و نتایج درخشانی نیز در تعامل و تقابل با نیروی متخصّص، سرمایه گذاران در این عرصه و دانشجویان و دانشپذیران داشته است.

پنجمین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون که در بهار 1395 برگزار خواهد شد، متکّی بر محورهای نه گانه خود و تجارب به دست آمده از سال های گذشته، ضمن ارزش نهادن به مبانی نظری این رشته، رویکرد فرآیند محوری را تأکید نموده و بر پایه مباحث کلیدی پایداری، طبیعت محوری، اصالت هنرهای تزئینی و الگوهای اصیل ایرانی، سعی بر کاوش در چستارهای نوینی در این زمینه دارد.

 

پنجمین همایش ملی معماری داخلی و دکوراسیون , پنجمین همایش ملی , معماری داخلی و دکوراسیون , پنجمین , همایش ملی , معماری داخلی , دکوراسیون , ستاوین

 

برگزارکننده: موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان

محورهای همایش:

بخش مقالات:
– مبانی نظری و عناصر پایه معماری داخلی در محیط زندگی و فعالیت.
– فرآیند طراحی معماری داخلی و دکوراسیون.
– جایگاه تولیدات صنعتی در عناصر پایه معماری داخلی و دکوراسیون
– طراحی معماری داخلی و دکوراسیون پایدار
– طبیعت و حضور آن در طراحی فضاهای داخلی
– تعامل هنرهای تزئینی و طراحی معماری داخلی و دکوراسیون
– جایگاه تکنولوژی دیجیتال در طراحی معماری داخلی و دکوراسیون
– کنش های رفتاری متقابل انسان و محیط زندگی و تأثیر آن در معماری داخلی
– الگوهای اصیل هنر اصفهان و جایگاه آن در معماری داخلی ایران


بخش آثار:
– بهره گیری از سنن ملی و هویت ایرانی
– هنرهای تجسمی
– هنرهای تزئینی
– طرح ها و پروژه ها

تاریخ های مهم:
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: ۹۴/۱۱/۲۰
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۹۴/۱۲/۱۵
آخرین مهلت ثبت نام: ۹۵/۱/۱۹
ارسال فرم مربوط به ارائه آثار: ۹۴/۱۲/۵
نتیجه داوری مرحله اول: ۹۴/۱۲/۱۵
تحویل آثار به دبیرخانه: ۹۵/۱/۱۹
زمان برگزاری همایش: ۹۵/۲/۹

دبیرخانه:
اصفهان، شیخ صدوق جنوبی، حدفاصل میدان برج و چهارراه فرایبورگ، روبروی پارک مرداویج، ساختمان ۵۷، موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان  –  کدپستی ۶۵۴۴۳-۸۱۶۸۷
تلفن: ۳۶۶۹۲۰۲۲ – ۰۳۱
ایمیل: decohamayesh@gmail.com
جهت اطلاعات بیشتر : www.deconf.ir

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: معمارنیوز

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .