فراخوان پنجمین رقابت دانشجویی بلندمرتبه‌ها و زیستگاه شهری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۸ / ۰۱ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۰۵ ، بازدید:۲۶۳۸

فراخوان پنجمین , رقابت دانشجویی بلندمرتبه‌ها و زیستگاه شهری , رقابت دانشجویی , بلندمرتبه‌ها , زیستگاه شهری , CTBUH , طراحی ساختمان‌های بلند , Vertical Urbanism

به گزارش سرویس معماری هنرآنلاین , بنیاد بلندمرتبه‌ها و زیستگاه شهری (CTBUH) پنجمین دوره از رقابت دانشجویی طراحی ساختمان‌های بلند را منتشر کرد.

 

 

Cities to MegaCities: Shaping Dense Vertical Urbanism

CTBUH 2016 International Student Tall Building Design Competition

 

هدف از این رقابت همچون دوره‌های پیشین پرتو افکندن بر ارزش‌ها و معنای ساختمان‌های بلند در جامعه مدرن و زیست شهری عنوان شده است.

به زعم برگزار کنندگان این رویداد، تداوم ساختارهای معماری در جهان مدرن مستلزم دوراندیشی دقیق در ارتباط با زمینه شهری و محیط زیست طبیعی است و آسمانخراش ها به ویژه برای دست یافتن به چنین کارکردی نیازمند فضای عملکردی و پویا هستند.

 

فراخوان پنجمین , رقابت دانشجویی بلندمرتبه‌ها و زیستگاه شهری , رقابت دانشجویی , بلندمرتبه‌ها , زیستگاه شهری , CTBUH , طراحی ساختمان‌های بلند , Vertical Urbanism

 

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به صورت رایگان پروژه‌های خود را در هر نقطه از جهان در وبسایت جشنواره ثبت کنند.

طرح‌ها می‌بایست در بستری واقعی یعنی در یک مکان شهری موجود ارائه شوند. اینکه چگونه ساختمان‌های بلند می‌توانند با جنبه‌های فرهنگی، فیزیکی و زیست محیطی، همچنین در پاسخ به نیازهای جهانی طراحی شوند از اولویت‌های این رویداد است.

این جایزه در نهایت پنج برگزیده را معرفی خواهد کرد و مبلغ جایزه برگزیدگان از 3 تا 6 هزار دلار آمریکا تعیین شده است.

اطلاعات دقیق‌تر این رقابت را  اینجا بخوانید.

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .