اسکله 55 ، پلت‌فرمی برای اجراهای هنری در نیویورک

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۰۲ / ۱۳۹۵ ، شناسه: ۱۶۶۴ ، بازدید:۳۷۵۲

اسکله 55، پلت‌فرمی برای اجراهای هنری در نیویورک

 

اسکله 55 ، پلت‌فرمی برای اجراهای هنری در نیویورک

 

راحان یک پارک در حوالی اسکله نیویورک بنا دارد تا این مکان را به مرکز اجراهای هنری در این شهر تبدیل کنند.

توماس هیترویک معمار انگلیسی بر روی رودخانه هادسون پارکی مرتفع با مساحتی بیش از 1 هکتار خواهد ساخت.

استودیوی هیترویک این طرح 130 میلیون دلاری را همچون یک توده‌ی قارچ مانند سفید طراحی کرده که با چشم انداز موج دار رودخانه ادغام می‌شود. این جزیره در فاصله 50 متری از خط ساحلی چلسی قرار می‌گیرد و به وسیله‌ی دو گذرگاه پیاده زاویه دار به ساحل متصل می‌گردد. تیم طراحی هیترویک با همکاری معمار منظر متیوس نیلسون، مسیرهایی پر پیچ و خم، درختانی پرپشت و پلت فرم‌هایی برای مشاهده مناظر اطراف پیش بینی کرده‌اند.

استودیو هیترویک نوید داده که با پیش بینی‌های انجام شده این مکان مرکز نمایش، پرفورمنس و اجراهای هنری عمومی در نیویورک خواهد بود.

این پروژه توسط غول رسانه ای بری دیلر و طراح مد دیان فون فورستبرگ حمایت می‌شود. این زوج 113 میلیون دلار را به ساخت این پروژه اختصاص داده‌اند و با افتتاح یک سازمان خصوصی با نام اسکله 55 همراه با تهیه کننده فیلم و تئاتر اسکات رودین مدیریت برنامه‌های فرهنگی آن را بر عهده خواند داشت.

 

اسکله 55 ، پلت‌فرمی برای اجراهای هنری در نیویورک

 

اسکله 55 ، پلت‌فرمی برای اجراهای هنری در نیویورک

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .