طراحی یک پلتفرم موقت مفهومی در فستیوال هنری اواِرال هلند

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۴ / ۰۳ / ۱۳۹۶ ، شناسه: ۲۴۰۰ ، بازدید:۲۲۰۱

یک پلتفرم موقت مفهومی در فستیوال هنری اواِرال هلند با هدف ایجاد یک مکان صمیمی و به چالش کشیدن ادراک زمان ارائه شده است.

 

طراحی یک پلتفرم موقت مفهومی در فستیوال هنری اواِرال هلند

 

پروژه "سایه‌هایی با صدای بلند" طرحی مشترک از کیت مور، لینروبانا، سولتز و دفتر طراحی پلستیک فانتاستیک به عنوان بخشی از پلتفرم فستیوال موسیقی اواِرال ارائه شده است. 

پلستیک فانتاستیک این طرح مونومنتال را که در عین حال متحرک، نرم و شفاف است را طراحی و اجرا کرده است. این پوسته‌ی انعطاف پذیر تحت تأثیر محیط خارجی قرار دارد اما فضای درونی آن، چشم اندازی واضح و روشن از بیرون ارائه می‌کند.

هدف این پروژه، ایجاد یک مکان صمیمی برای ادغام موسیقی و رقص و به چالش کشیدن ادراک زمان بوده است.این طرح توسط مجموعه ای از هنرمندان در زمینه‌های متفاوت رقص، موسیقی و معماری ساخته شده است.

فستیوال موسیقی اواِرال، یک جشن فرهنگی ست که در جزیره ترشلینگ هلند برگزار می‌شود. هر ژوئن، این جزیره برای ده روز تبدیل به استیج‌های طبیعی منحصر به فردی  برای اجرای موسیقی، پرفورمنس و هنرهای تجسمی می‌شود.

اواِرال، به معنی "همه جا" در حقیقت به مفهوم پوشش کل زمین نام گرفته است؛ از این رو از کل جزیره به عنوان یک پلت فرم برای نمایشگاه‌ها و اجراها استفاده می‌شود.

 

طراحی یک پلتفرم موقت مفهومی در فستیوال هنری اواِرال هلند

 

طراحی یک پلتفرم موقت مفهومی در فستیوال هنری اواِرال هلند

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .